تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک مرضیه هاشمی به شیخ زکزاکی به مناسبت سالروز پیوند امام علی(ع) حضرت فاطمه(س) +تصاویر

تبریک مرضیه هاشمی به شیخ ابراهیم زکزاکی،به مناسبت سالگرد پیوند حضرت فاطمه(س) و علی(ع)به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه هاشمی همزمان با فرارسیدن نخستین روز از ماه ذی‌الحجه با انتشار تصویری از خود در کنار همسرش و تصویری از شیخ ابراهیم زکزاکی در کنار همسر او، فرارسیدن سالروز  پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را تبریک گفت.

هاشمی با نام اصلی ملانی فرانکلین ‏ (زاده نیو اورلینز) خبرنگار، مستندساز و گوینده آمریکایی-ایرانی است که در حال حاضز به عنوان گوینده خبر در شبکه پرس تی‌وی، شبکه انگلیسی‌زبان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: #ازدواج_آسمانی/ در کل ممالک و مذاهب به جهان؛ مانند علی و فاطمه زوجی نیست

هاشمی در حساب کاربری اینستاگرام خود با تبریک سالگرد پیوند فاطمه(س) و حضرت علی(ع) به زبان فارسی و انگلیسی نوشت:

مبارکه!
امروز روز جشنه! خیرات واسه آقا احسان خدابیامرز سرجاش

هدیه شما واسه روز عشّاق چیه؟

ولنتاین در اصل تاریخ سیاهی داره از عصر جاهلیت روم، پس بزارین داستان جدیدترشو بگم که عاشقانه است:

اینطور میگن که تو قرن سه، امپراطور رومی کلادیوس دو، یک روحانی مسیحی رو در این روز کشته. ولنتاین، این روحانی مسیحی، به جوان‌ها کمک میکرده ازدواج کنن. ولی کلادیوس میخواسته مرد‌ها زن نداشته باشن که راحت‌تر بفرستتشون واسه کشورگشایی!
ولنتاین، پنهانی خطبه عقد رو میخونده و آخرسر هم در راه ازدواج جوان‌ها جونش رو از دست داده.

تو همه کلیسا‌هایی که تو آمریکا دیدم وقتی روحانی میخواد خطبه عقد رو بخونه چند تا شرط میگه: پای هم موندن تو روز‌های خوب و بد، تو ثروت و فقر، تو سلامتی و بیماری، و تا زمانی که مرگ زوج را از هم جدا کنه! همه زوج‌هایی هم که کلیسا مراسم میگیرن این عهد رو میبندن؛ و با این حال همین آمریکا رتبه سوم طلاق رو در دنیا کسب کرده! و البته، ظاهرا بیشترین درآمد رو از هدیه‌های روز ولنتاین: بالای ۲۰ میلیارد دلار!

من هر سال روز عشّاق رو جشن میگیرم. آدم باید هر روز قدردان عشقش باشه، ولی چه قشنگتر که یه روز خاص هم باشه برای این کار! فقط من ترجیح میدم تاریخ روز عشّاقم به تاریخ زیباترین و فداکارانه‌ترین و قوی‌ترین عشق دنیا باشه.

سالگرد پیوند فاطمه و علی به همه عاشق‌های واقعی مبارک!

عاشق‌هایی مثل زینه و همسرش شیخ ابراهیم زکزاکی، که پا به پای هم جهاد کردن، تیر خوردن، زندان رفتن، ۶ فرزند شهید دادن، و هنوز عاشقن! زوج‌هایی که نه تنها تا روز مرگ، بلکه انشالله بعد از مرگ هم بخاطر اهداف و اعمالشون از هم جدا نخواهند شد.

بدوین سور و سات جشن رو آماده کنید! امروز روز بزرگیه! قدر همدیگه رو بدونین...

تبریک مرضیه هاشمی به شیخ ابراهیم زکزاکی،به مناسبت سالگرد پیوند حضرت فاطمه(س) و علی(ع)

تبریک مرضیه هاشمی به شیخ ابراهیم زکزاکی،به مناسبت سالگرد پیوند حضرت فاطمه(س) و علی(ع)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک مرضیه هاشمی به شیخ زکزاکی به مناسبت سالروز پیوند امام علی(ع) حضرت فاطمه(س) +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..