تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




World War Rising v4.3.13.38

بازی استراتژیک بالا گرفتن جنگ

4.2 (46652) امتیاز در گوگل‌پلی

استراتژیک , بازی

وقتی تاریخ زمین را ورق می زنیم و به صفحه های نقش آفرینی انسان می رسیم حوادث و شجاعت هایی را می بینیم که انسان ها را در قالب ستمگر،ستم دیده و شجاع قرار می دهند.تاریخ شما را در کدام گروه قرار می دهد؟آیامی خواهید ستمگر باشید و حقوق دیگران را زیر پای بگذارید یا اینکه شجاع باشید و پیشانی ستمگران را به خاک بمالید.بازی World War Rising جنگی سراسر ویرانی را در سراسر دنیا نشان می دهد و از شما می خواهد با ایجاد یک ارتش بزرگ دنیا را از نحات دهید و به خون ریزی پایان دهید.

در این بازی باید برای نیروهای خود غذا تهیه کنید و سلاح‌هایشان را بهبود بخشید تا بتوانند هنگام نبرد اثر بیشتری بر دشمن بگذارند.اگر دیدید دشمن از شما قوی‌تر است می‌توانید با گروه‌های دیگر متحد شوید تا قدرتتان بیشتر شود.

ویژگی ها :

استفاده از سلاح های جنگ جهانی اول

یا باید جزء متخدین باشید دشمنان شان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «World War Rising v4.3.13.38»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..