تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 1.0.3 Raiders of the North Sea – بازی تخته ای “مهاجمان دریای شمال” اندروید + دیتا

دانلود امروز 81+

آخرین آپدیت شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

1

نسخه 1.0.3

دوست داشتن 7

Raiders of the North Sea – مهاجمان دریای شمال عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های تخته ای است که توسط استودیو بازی سازی Dire Wolf Digital با قیمت 9.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی سازی پیش از این نیز بازی های موفق دیگری مانند Lotus Digital را ارائه کرده و کارنامه خوبی دارد. اگر از علاقه مندان و طرفداران به بازی های تخته ای با تم وایکینگ ها هستید آماده باشید تا این بازی را به لیست بازی های مورد علاقه تان اضافه کنید! Raiders of the North Sea در واقع نسخه دیجیتالی یک بازی تخته ای و کارتی با همین نام محسوب می شود و توسعه دهنده آن توانسته با ارائه یک گیم پلی بی نظیر همان حس و حال را وارد دنیای بازی های موبایلی کند! مکانیزم بازی به صورت کارگزاری و نوبتی است که می توان گفت این عامل نقطه قوت و اساس و شالوده بازی است. بازیکنان در Raiders of the North Sea با یکدیگر رقابت می کنند تا بتوانند به عنوان یک وایکینگ برتر، نظر “رئیس بزرگ” وایکینگ ها را جلب کنند. برای اینکار بازیکنان می توانند با استخدام وایکینگ ها که هر کدام نیرو ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند به سرزمین های دریای شمال حمله کنند و غنیمت هایی مثل ‏طلا، فلزات گران بها، و حیوانات اهلی، به دست بیاورند و امتیاز خود را افزایش دهند. مناطق بازی دو دسته اند: مناطق روستایی، که برای آماده سازی حمله (استخدام وایکینگ، کار های روستایی، و …) مورد استفاده قرار می گیرند و مناطق سرزمین های دریای شمال، که باید به آنها حمله شود و برای کسب امتیاز و غنیمت مورد استفاده قرار می‌ گیرند. هر کدام از مناطق سرزمین های دریای شمال (بندر، کلیسا، قلعه، و…) از لحاظ امتیاز ، قدرت دفاعی، و میزان غنیمت جنگی با یکدیگر متفاوت هستند و چالش های مربوط به خودشان را خواهند داشت. به عنوان مثال، ممکن است یک منطقه دارای توکن والکری باشد و باعث شود با حمله به آن منطقه تعدادی از وایکینگ های خود را از دست بدهید. مناطق روستایی نیز متفاوت هستند (سربازخانه، آسیاب، اسلحه خانه، نقره سازی، و…) و هر کدام استفاده خاص خودشان را دارند.

Raiders of the North Sea

در بازی Raiders of the North Sea با شروع بازی بازیکنان می توانند در هر نوبت یک کارگر را در روستای خالی از کارگر مشغول به کار کنند. کارگر ها در سه رنگ سفید، خاکستری، و مشکی، می باشند و هر کدام توانایی های خاصی دارند. به عنوان مثال اگر کارگر مشکی به نقره سازی مراجعه کند می تواند سکه های بیشتری نسبت به دیگر کارگر ها برداشت کند. هر بازیکن تنها می تواند یک کارگر داشته باشد و به محض اینکه کار آن کارگر به پایان رسید می تواند کارگر خود را بردارد و کارگر دیگری جایگزین آن کند. با بازی کردن کارت وایکینگ در سربازخانه می توانید وایکینگ ها را استخدام کنید و کشتی خود را برای حمله آماده کنید. هر کارت شامل قدرت رزمی ، هزینه استخدام، و دو عملکرد ویژه است. به عنوان مثال، ممکن است یک کارت قدرت رزمی بالایی نداشته باشد اما هنگام حمله به مناطق مختلف بتواند غنیمت بیشتری بدست بیاورد. در Raiders of the North Sea استراتژی حرف اول را می‌ زند، وقتی یکی از بازیکنان به منطقه ای حمله کند و آنجا را غارت کند و امتیازش را کسب کند، بازیکنان دیگر نمی توانند وارد آن منطقه شوند. اما باید به خاطر داشته باشید همه چیز غارت کردن نیست! هدف اصلی کسب امتیاز و رضایت “رئیس بزرگ” است. بازیکنان می توانند علاوه بر غارت کردن، از طریق طلا، حیوانات اهلی، وایکینگ های کشته شده و… امتیاز دریافت کنند. زمانی که امتیاز ها تمام شوند یا تمام قلعه ها به جز یکی فتح شوند، یا تمام توکن‌ های والکری به پایان برسند بازی تمام می شود و هر کسی که امتیاز بیشتری داشته باشد برنده است. این بازی دارای سه حالت کمپین، دو نفره، و چند نفره است و تجربه لذت بخشی را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. طراحی بازی از لحاظ گرافیکی، مکانیسم گیم پلی، و ساختار، بی نظیر است و بازی اورجینال و نسخه دیجیتالی آن تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند. Raiders of the North Sea توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم فارسروید این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 1.0.3 Raiders of the North Sea – بازی تخته ای “مهاجمان دریای شمال” اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..