تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت‌پرده افزایش قیمت مرغ در بازار

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از عوامل زنجیره تامین، در مقابل نرخ اعلام شده از سوی دولت مقاومت می‌کنند.

به گزارش بولتن نیوز، سعید ممبینی از کاهش قیمت تعدادی از اقلام غذایی در هفته گذشته خبر داد و گفت: این کاهش نرخ به دلیل تغییرات فصلی و افزایش میزان تولید و برداشت محصولات رخ داده است.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: در مجموع بسیاری از اقلام کالایی در هفته اخیر، قیمت‌های ثابت یا رو به کاهش را تجربه کرده‌اند و واحدهای صنفی کاملاً با سیاست های تنظیم بازار همراه بوده و با کاهش سود خود سعی در ایجاد آرامش در بازار دارند.

وی با اشاره به آخرین مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و اعلام نرخ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومانی قیمت مرغ، ادامه داد: در این نرخ همچون گذشته سهم واحدهای خرده فروش کمتر از سود قانونی در نظر گرفته شده است، علیرغم اینکه آمار تولید مرغ بیانگر افزایش و فراوانی تولید است، برخی از عوامل زنجیره تأمین در مقابل نرخ اعلام شده مقاومت می کنند.

این مقام مسئـول با اظهار امیدواری نسبت به همکاری عوامل تأمین کننده مرغ، در ادامه گفت: با این روند می توانیم شاهد رعایت نرخ مصوب باشیم؛ ضمناً تزریق مرغ منجمد به بازار نیز در تثبیت قیمت و رعایت نرخ مصوب تأثیر مطلوبی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت‌پرده افزایش قیمت مرغ در بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..