تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان طراحی تندیس شهیدان صیاد شیرازی و سوداگر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛  براساس این فراخوان هنرمندان مجسمه‌ساز می‌توانند با ارائه طرح در این فراخوان مشارکت و آثار پیشنهادی خود را در قالب ماکت و با رعایت شرایط این فراخوان به سازمان زیباسازی ارائه دهند.طراحی تندیس سردار سرتیپ “شهید احمد سوداگر ” و امیر سرلشگر “شهید علی صیاد شیرازی “موضوع اصلی این فراخوان است. طراحی به صورت پیکره ایستاده برای نصب بر پایه با ارتفاع مناسب از جمله شرایطی است که هنرمندان باید در زمان طراحی به آن توجه کنند.

هنرمندان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه این فراخوان با تحویل ماکت حجمی، فایل تصویر با کیفیت از ماکت با فرمت JPG، تکمیل فرم ثبت نام، تا تاریخ 30 مرداد 1398 در فراخوان ثبت نام و در آن شرکت کنند.

انجام ثبت نام و پذیرش طرح صرفا با رعایت تمام موارد یادشده نکته مهمی‌است که هنرمندان باید به آن توجه داشته باشند. نتایج هم پس از زمان داوری از طریق سایت سازمان و ارسال پیامک اعلام می‌شود. یکی از مهمترین نکات شرکت در این فراخوان خرید طرح منتخب پس از طی فرآیند کارشناسی اجرایی، قیمت گذاری و توافق نهایی با هنرمند و تأمین اعتبارات انجام می‌شود.

سردار سرتیپ احمد سوداگر در مبارزات دوران انقلاب اسلامی‌حضوری فعال داشت و در تمام عملیات‌هایی که در جنوب انجام شد، به عنوان یک نیروی موثر و طراح عملیات حضور داشت.

بعد از جنگ مسئولیت‌هایی همچون جانشینی فرماندهی لشکر 7 ولی‌عصر (عج)، فرماندهی لشکر 8 نجف و لشکرهای 25 کربلای مازندران، 27 حضرت رسول(ص) و مسئولیت اطلاعات نیروی زمینی سپاه را برعهده داشت. سردار سرتیپ پاسدار سوداگر در بهمن 1390بر اثر جراحات فراوان ناشی از جنگ و عوارض شیمیایی به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.امیر سرلشگر شهید علی صیاد شیرازی فرماندهِ اسبق نیروی زمینی ارتش و عضو شورای عالی دفاع ملی و از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود. او پس از 32 سال خدمت در یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش، در تهران و مقابلِ درِ منزلش، به دست اعضای سازمان منافقین ترور شد.

بر همین اساس ؛ علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینتررنتی www.zibasazi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان طراحی تندیس شهیدان صیاد شیرازی و سوداگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..