تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهام 200 تومانی پدیده شاندیز چگونه 12 هزار تومان شد + فیلم

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، پرونده پدیده شاندیز 22 متهم داشت که دادگاه محسن پهلوان متهم ردیف اول را به‌اتهام هدایت و رهبری شبکه کلاهبرداری با استفاده از تبلیغات عامه جهت فروش سهام با قیمت کاذب و توجهاً به عدم اقدام مؤثر وی در مقام عمل تا زمان صدور حکم در راستای استرداد اموال سهامداران به تحمل حبس ابد و استرداد کلیه اموال منقول و غیرمنقول و سهام شرکت پدیده محکوم کرده است.

اکنون که حکم این پرونده صادر شده است، بسیاری از مردم هنوز نمی‌دانند چگونه سهام 200 تومانی این شرکت به یکباره به قیمت 12هزار تومان رسید؟ یا علت جهش خیره‌کننده سهامداران پدیده ظرف مدت هشت چه بود؟ و متهمان چگونه در واگذاری سهام خود  از غفلت مردم سوءاستفاده می‌کردند؟

در فیلم‌های زیر به این سؤالات پاسخ داده شده تا با افزایش آگاهی مردم، دیگر شاهد فسادهایی از جنس پدیده نباشیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهام 200 تومانی پدیده شاندیز چگونه 12 هزار تومان شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..