تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت واقعه ازدواج با نام های علی و فاطمه در خراسان رضوی رایگان است


او با بیان اینکه ۹.۱ درصد ازدواج‌های ثبت شده در کشور متعلق به خراسان رضوی است، تصریح کرد: روزانه به طور متوسط ۱۴۰ واقعه ازدواج در این استان ثبت می‌شود.


مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت:  مهریه حدود ۵۷ درصد ازدواج‌های ثبت شده در این استان بین یک تا ۱۱۴ سکه، بیش از ۳۵ درصد آن بین ۱۱۵ تا ۵۰۰ سکه و بقیه بیش از ۵۰۰ سکه است.


بهادر افزود: کمترین مهریه از ازدواج‌های ثبت شده در این استان یک شاخه گل در تایباد و بیشترین میزان آن هزار و ۳۷۹ سکه طلا در مشهد می‌باشد.

اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان روز ملی ازدواج نامگذاری شده است.


۵۰۶ دفتر اسناد رسمی و ۲۳۰ دفتر ازدواج و طلاق در این استان به طور متوسط ماهیانه ۲۷۲ هزار خدمت به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام//ع.م

امروز، هیچ طلاقی در خراسان رضوی ثبت نمی شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت واقعه ازدواج با نام های علی و فاطمه در خراسان رضوی رایگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..