تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی بیماران جدید مبتلا به فشار خون در مشهد

شناسایی بیماران جدید مبتلا به فشار خون در مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سید کاظم فرهمند قائم مقام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در مراسم تجلیل از دست اندرکاران اجرای برنامه کنترل فشار خون در کاشمر گفت: تمامی بیماران مبتلا به فشار خون بالا، زیر پوشش مراقبت‌های بهداشتی و درمانی قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: سالانه ۱۰۰ هزار نفر در کشور به دلیل فشارخون بالا جان خود را از دست می‌دهند و برابر با آمار اعلام شده حدود ۱۸ میلیون نفر در کشور به بیماری فشار خون بالا مبتلا هستند که حدود نیمی از این افراد از بیماری خود بی‌اطلاع هستند.

قائم مقام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی عوامل و دست‌اندرکاران اجرای این طرح در کاشمر، گفت: اگرچه انتظار در نظر گرفته شده در کاشمر در این طرح مشارکت ۵۰ درصدی بود، اما با اقدامات و اطلاع‌رسانی‌هایی که در این شهرستان انجام شده، ۹۷ درصد جمعیت در این طرح مشارکت کردند.

فرهمند، اجرای طرح ۳۰ شب، ۳۰ مسجد در کاشمر را یکی از ایده‌های خلاق مجموعه شهرستان در راستای اندازه‌گیری فشارخون عنوان کرد و افزود: کاشمر یکی از شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشارخون بود که در این راستا نیز موفق به شناسایی دو هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به فشارخون شده است.

انتهای پیام//م. ن

 مبتلایان به فشار خون بالا زیر پوشش خدمات درمانی قرار می گیرند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی بیماران جدید مبتلا به فشار خون در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..