تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهزیستی از خدمات خیرخواهانه کارکنان شرکت گاز برخوردار شد

بهزیستی از خدمات خیرخواهانه کارکنان شرکت گاز برخوردار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید رضا پوریوسف  مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در نشست صمیمانه با مدیرعامل و کارکنان پالایشگاه، گفت: کمک‌های خیریه کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد زمینه ساز ادامه تحصیل فرزندان بهزیستی و شکوفایی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در سرخس شده است.

او ادامه داد: امروز شاهد حمایت‌های پالایشگاه از کسب و کار‌های نوپا و شرکت‌های داخلی فعال شهرستان هستیم که زمینه ساز شکوفایی فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان مرزی شده است.


مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه مدیران ارشد پالایشگاه تلاش‌های زیادی را در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی داشته اند، گفت: مدیران و کارکنان پالایشگاه در قالب فعالیت مسئولیت اجتماعی ارتباط بسیار مناسبی را با جامعه هدف بهزیستی برقرار نموده و این نهاد از خدمات خیرخواهانه مجموعه خیریه کارکنان پالایشگاه برخوردار شده است.


پوریوسف با بیان اینکه بهزیستی خراسان رضوی جامعه هدف وسیعی را تحت پوشش دارد، افزود: با کمک افرادی که در مسائل اجتماعی فعال هستند و دغدغه ارائه خدمات به خانواده‌های مددجویان بهزیستی را دارند شاهد گام‌های بسیار خوبی در ارائه خدمات به این خانواده‌ها هستیم.


او ادامه داد: در این نشست مقرر شد در برگزاری کلاس‌های آموزشی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی سرخس با مشارکت خیریه کارکنان کارکنان پالایشگاه اقدامات خوبی صورت بگیرد.

سید مجید منبتی مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در این نشست گفت: همکاران ما در انجام کار‌های خیرخواهانه همیشه پیش قدم هستند و یکی از دغدغه‌های اصلی آنان کمک به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است که این هدف در قالب خیریه کارکنان از زمان راه اندازی پالایشگاه در سال ۱۳۶۲ در حال انجام است.


 او ادامه داد: یکی از اهداف ما در سال " رونق تولید " حمایت از کسب و کار‌های نوپا و شرکت‌های داخلی است و وقتی مدیران شرکت‌های داخلی نسبت به تاسیس شعب خود در سرخس مبادرت ورزند سعی می‌کنیم با رعایت ضوابط و مقررات، نیاز‌های پالایشگاه را از این شرکت‌ها تامین کنیم تا شاهد رونق تولید در این شهرستان مرزی باشیم.


انتهای پیام// م. ه


کمک به مددجویان بهزیستی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه خانگیران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهزیستی از خدمات خیرخواهانه کارکنان شرکت گاز برخوردار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..