تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود اتوکد ۲۰۲۰ به همراه آموزش نصب کامل – Autodesk AutoCAD 2020.1

جدیدترین نسخه نرم افزار AutoCAD که ریلیز سال ۲۰۲۰ این نرم افزار محبوب نامیده می شود، در دو معماری ۳۲بیتی و ۶۴بیتی منتشر شد. به دلیل پیچیدگی نصب این نسخه از دانلود اتوکد، وبسایت دانلودها تصمیم گرفته است تا آموزش نصب تصویری و قدم به قدم نصب این نرم افزار را آماده کند. هم چنین سعی بر آن شده تا تفکیک نسخه ها (چه ۲۰۱۸ چه ۲۰۱۹ چه ۲۰۲۰) به صورت شفاف صورت بگیرد تا کاربران بتوانند بهترین نسخه مناسب خود را انتخاب کرده و با لینک مستقیم رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایند.

شاید برای شما هم سئوال باشد که نرم افزار اتوکد دقیقا چه زیرشاخه هایی را در خود جای داده است. باید گفت که پک های Architecture، Electrical design، Map 3D، Mechanical design، MEP، Plant 3D، Raster design و دو قابلیت کاملا جدید نسخه ۲۰۱۹ یعنی AutoCAD web app و AutoCAD mobile app در پکیج دانلود اتوکد ۲۰۲۰ قرار دارند.

دانلود-اتوکد-2019

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در AUTODESK AutoCAD 2020 گذاشته شده است به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست. سرعت دهی به اطلاعات، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است.

با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود.

info

AutoCAD is a commercial software application for 2D and 3D computer-aided design (CAD) and drafting — available since 1982 as a desktop application and since 2010 as a mobile, web- and cloud-based app marketed as AutoCAD 360.Developed and marketed by Autodesk, AutoCAD was first released in December 1982, running on microcomputers with internal graphics controllers.

سیستم مورد نیاز

Microsoft® Windows® 10, 8.1, 7

CPU Type: Minimum Intel® Pentium® 4 or AMD Athlon™ 64 processor

Memory For 32-bit: 2 GB (3 GB recommended)

For 64-bit: 4 GB (8 GB recommended)

Display Resolution: 1024×768 with True Color

Display Card: Windows display adapter capable of 1024×768 with True Color capabilities and DirectX® 9. DirectX 11 compliant card recommended.

Disk Space: Installation 4.0 GB

.NET Framework: .NET Framework Version 4.5

راهنمای نصب

به علت طولانی بودن راهنمای نصب محصولات اتودسک، صفحه ای اختصاصی بدین منظور ایجاد گردیده است. لطفا بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد صفحه آموزش نصب اختصاصی محصولات اتودسک در وبسایت دانلودها بشوید:

– ورود به صفحه آموزش نصب تصویری محصولات اتودسک به صورت جامع

—————–

مقدار Product Key برای اتوکد 2020:  001L1

مقدار Product Key برای اتوکد 2019:  001K1

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود اتوکد ۲۰۲۰ به همراه آموزش نصب کامل – Autodesk AutoCAD 2020.1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..