تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه صکوک منفعت ۱۰۰۰ میلیارد ریالی سینا دارو

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه با اعلام خبر فوق به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: در صکوک منفعت سینا دارو، کل منافع حاصل از خط تولید اسپری استنشاقی به عنوان منافع مبنای انتشار اوراق مورد استفاده قرار می گیرد که به مدت ۴ سال به شرکت واسط مالی اسفند سوم(با مسدولیت محدود) به وکالت از خریداران اوراق واگذار می شود.

غلامرضا ابوترابی اظهار داشت: نرخ علی الحساب این اوراق ۱۹ درصد و پرداخت های دوره ای آنها هر سه ماه یکبار است. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی اسفند سوم(با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص ارکان انتشار این اوراق توضیح داد: ضامن این اوراق شرکت سرمایه گذاری خوارزمی بوده و بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی این اوراق بر عهده شرکت تامین سرمایه سپهر(سهامی خاص) است.

ابوترابی افزود: موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود(حسابدار رسمی)، امین این اوراق و عامل پرداخت همچون دیگر انتشارهای صکوک، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه خواهد بود.

شایان ذکر است، این اولین باری است که یک شرکت دارویی اقدام به تامین مالی از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه صکوک منفعت ۱۰۰۰ میلیارد ریالی سینا دارو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..