تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس به پایان رسید/ جذب مهاجم برزیلی منتفی شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت گابریل کالدرون آماده شروع مسابقات لیگ برتر می‌شود، در فصل نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنانی از جمله احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کرد و درصدد جذب مادیو مایگا مالیایی است.

این بازیکن که اکنون در تهران حضور دارد، فردا (شنبه) آخرین تست‌های پزشکی خود را پشت سر می‌گذارد و سپس قراردادش را امضا خواهد کرد تا در تمرینات تیم پرسپولیس حضور یابد. با جذب این بازیکن، فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس  به پایان می‌رسد و آن‌ها آماده شروع لیگ برتر می‌شوند.

همچنین پیش از این پرسپولیسی‌ها درصدد جذب مهاجم برزیلی نیز بودند که با توجه به حضور علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و ... در پست مهاجم، جذب بازیکن برزیلی منتفی شد و قرار است مایگا آخرین جذب شده پرسپولیسی‌ها باشد.

البته در کنار بازیکنان جذب شده، ماریو بودیمیر، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی شریفی، شایان مصلح، سروش رفیعی، سعید کریمی و ابوالفضل درویشوند از جمع شاگردان کالدرون کنار رفت و هنوز آینده اکثر این بازیکنان مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی تمرین سرخپوشان/ رنگ پیراهن فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

بازگشت هافبک پرسپولیس به تمرینات/ قرارداد مایگا یکشنبه امضا می‌شود

دلیل غیبت کاپیتان پرسپولیس مقابل پیکان چه بود؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس به پایان رسید/ جذب مهاجم برزیلی منتفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..