تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه وزارت خارجه در خصوص تحریم ظریف

وزارت امور خارجه طی بیانیه‌ای تأکید کرد تحریم وزیر امور خارجه از سوی آمریکا نشان‌دهنده استیصال مقامات این کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش بولتن نیوز، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، اقدام دولت ایالات متحده آمریکا در تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و رئیس دیپلماسی کشورمان را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکومیت اقدام دولت ایالات متحده آمریکا در تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و رئیس دیپلماسی کشور، این اقدام را نشانه روشن استیصال و درماندگی دولت آمریکا می‌داند. تحریم جدید آمریکا، ترس و ضعف این دولت در برابر دیپلماسی هوشمندانه و مبتنی بر منطق جمهوری اسلامی ایران را آشکار می‌کند.

وزارت امور خارجه تأکید می‌کند اعمال تحریم اخیر بر وزیر امور خارجه هیچ تأثیری بر تلاش‌ها و اقدامات مجموعه وزارت امور خارجه و شخص وزیر امور خارجه به‌عنوان مسئول سیاست خارجی کشور در اثبات حقانیت ملت ایران، دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا نخواهد داشت و همچنان با تمام توان و باور قلبی، به انجام مأموریت و رسالت خود ادامه خواهد داد».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه وزارت خارجه در خصوص تحریم ظریف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..