تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنگامه بی قراری دلهای عاشق رسید

در سوگ جواد الائمه (ع)

در شب شهادت نهمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام محمد تقی "جواد الائمه (ع)" ، مردمان مومن دیار کریمان ، چون دیگر ولایتمداران و آزادگان جهان سوگوارند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امشب در اکثر مساجد و اماکن مقدسه استان کرمان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا ، مراسم سوگواری در رثای حضرت امام جواد (ع) برپا شده است. این مراسم به خصوص در مساجدی که به نام زیبای آن حضرت نامگذاری شده اند پررنگ تر و حضور مردم در آنها پرشورتر است. همچنین به همین مناسبت در بسیاری از مناطق استان از جمله شهر کرمان، عصر امروز و امشب یادواره های شهدا برپا شده است و شرکت کنندگان ضمن بزرگداشت یاد همه شهدا ، در رثای شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به عزاداری می پردازند.

اقای دامغانی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما هم به همین مناسبت نگاهی کوتاه دارد به زندگانی و سیره حضرت جواد الائمه (ع) :




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنگامه بی قراری دلهای عاشق رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..