تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش: تحریم ظریف نشاندهنده تزلزل افکار ترامپ است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارتش: تحریم ظریف نشاندهنده تزلزل افکار ترامپ است

در بیانیه ای که عصر پنج شنبه در پایگاه اطلاع رسانی ارتش منتشر شده، آمده است: تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مسئول دیپلماسی خارجی کشورمان نشان از ناکامی تحقیر آمیز آمریکا در برابر عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد و از سویی این اقدام  بی اساس و پوشالین گواهی بر تزلزل پایه های سست و بی اساس فکری و سیاسی سردمداران آمریکا به ویژه رئیس جمهور آن کشور است. امروز تناقص در رفتار و گفتار دولتمردان آمریکایی وجود دارد و تحریم وزیر امور خارجه کشورمان نشان داد که آزادی بیان فقط شعاری بیش نیست و مقامات کاخ سفید نگران منطق قوی جمهوری اسلامی ایران هستند.
در این بیانیه مطرح شده است:کشوری که در طول ۴ دهه سراسر اقتدار خود توانسته است با اتکاء به خداوند متعال، رهبری دوراندیشانه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و همت و تلاش زنان ومردان خود در عرصه های مختلف از جمله نظامی وسیاسی گام های موثری بردارد که نتیجه این موفقیت ها باعث خشم و عصبانیت دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکای جنایتکار شده است. امروز تیر خلاص ناکامی دشمن در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان به اهدافی پوشالین شلیک شد و با این اقدامات باید فروپاشی و اضمحلال سردمداران آمریکا وحامیانشان را نظاره گر باشیم.
در این بیانیه آمده است: در این سالها برای همگان آشکار شده که هر گاه دشمنان و در راس آن آمریکای جنایتکار تلاششان را برای خدشه دار کردن وجهه یک کشور یا فردی به کار می برند، نشان از حقانیت و درست اندیشی آن کشور و فرد است و امروز این اقدام ناشایست آنان بر علیه وزیر امور خارجه کشورمان نه تنها مورد نقد و انتقاد برخی از مقامات آمریکایی قرار گرفته بلکه جلوه های ایستادگی، درستی و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر برای همگان آشکار ساخته است.
در پایان به این نکته اشاره شده است که قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مسئولین وفادار به نظام و آرمان های اسلام عزیز با تبعیت از راه بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و در پرتو  اندیشه های رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" هیچ گاه از  حرکت خود برای استقلال، آزادی و سربلندی ایران اسلامی دست بر نخواهند داشت و تا نابودی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش: تحریم ظریف نشاندهنده تزلزل افکار ترامپ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..