تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسداد ۲۱ حلقه چاه غیر مجاز در تربت جام

انسداد ۲۱ حلقه چاه غیر مجاز در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  یوسف اختری مدیر امور منابع آب شهرستان تربت‌جام گفت:  این ۲۱ چاه غیرمجاز در محدوده روستای اشتیوان قرار داشت که با همکاری دستگاه قضایی و ماموران کلانتری مرکز شهرستان باخرز مسدود شد.

او تصریح کرد: متخلفان با ایجاد موانعی سعی بر جلوگیری از اجرای دستورات قضایی را داشتند که نیرو‌های اعزامی ضمن رفع موانع، چاه‌های مزبور را به طور کامل مسدود کردند.

مدیر امور منابع آب شهرستان تربت‌جام در همین رابطه به متخلفانی که به حفر چاه و بهره‌برداری غیرمجاز اقدام می‌کنند، هشدار داد.


انتهای پیام// س. ج

انسداد چاه های غیرمجاز در تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسداد ۲۱ حلقه چاه غیر مجاز در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..