تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد جیسون رضاییان: پمپئو و ظریف با هم مناظره زنده تلویزیونی برگزار کنند

پیشنهاد جیسون رضاییان: پمپئو و ظریف با هم مناظره زنده تلویزیونی برگزار کنند - ساعت24 سفر باتو جیسون رضائیان.jpg

ساعت 24-رضاییان طی مقاله ای در یک رسانه آمریکایی پیشنهاد مناظره وزرای خارجه ایران و آمریکا را مطرح کرده است.

 به نقل از واشنگتن پست، رضاییان در این مطلب نوشت: این دو نفر قصد دارند امتیازاتی از طرف مقابل خود بگیرند و تنها چیزی که وجود ندارد، زمین بازی است.

به گفته وی اگر این مناظره در تهران نباشد، چرا در نیویورک آن را نگذارند؟ در محل استقرار دیپلماتهای ایران و در خلال برگزاری مجمع عمومی سالانه سازمان ملل و به صورت پخش زنده برای جهانیان فراهم شود. آیا عادلانه‌تر از این می‌تواند باشد؟

رضائیان علت تحریم های آمریکا علیه ظریف را رد درخواست پمپئو برای سفر به تهران و همچنین درخواست مصاحبه با رسانه های ایران  عنوان می کند.

لازم به ذکر است که حدود یک ماه پیش مقامات آمریکایی اعلام کرده بودند که قصد دارند ظریف را تحریم کنند ولی برخی از رسانه‌های غربی در آن موقع گزارش دادند که آمریکا احتمالا به خاطر عواقب این موضوع در تصمیم خود تجدیدنظر خواهد کرد ولی روز چهارشنبه به وقت محلی آمریکا وزیر امور خارجه کشورمان را در لیست تحریمی خود قرار دادند.

آمریکایی‌ها همچنین در سفر اخیر ظریف به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل محدودیت‌هایی را برای تردد او وضع کرده بودند. چنانکه او فقط می‌توانست به دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل، ساختمان سازمان ملل و همچنین محل اقامت خود در نیویورک تردد داشته باشد.

به دنبال تحریم وزیر امور خارجه کشورمان، ظریف در حساب توییتری خود نوشت: دلیل اینکه آمریکا مرا تحریم کرده این است که من «سخنگوی اول ایران در سراسر جهان هستم».

وی افزود: این حقیقت واقعا دردناک است؟ این اقدام تاثیر روی من یا خانواده‌ام ندارد. چون من دارایی یا منافعی خارج از ایران ندارم. از شما تشکر می‌کنم که مرا به عنوان چنین تهدید بزرگی برای اهدافتان محسوب می‌کنید.

منبع: خبرآنلاین

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

s




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد جیسون رضاییان: پمپئو و ظریف با هم مناظره زنده تلویزیونی برگزار کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..