تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری بسیجیان پایگاه امام علی (ع) در راستای آماده سازی اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود+ تصاویر

در راستای برگزاری آماده سازی محیط اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود، بسیجیان پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) اقدام به برق کشی قسمتی از این اجلاسیه نمودند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در منطقه عمومی وادی السلام بسیجیان پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) جهت آماده سازی مکان اجلاسیه همکاری و برق کشی قسمتی از این محل را انجام دادند.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه با اجرای نمایش بر بال ملائک با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محل وادی السلام شاهرود برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری بسیجیان پایگاه امام علی (ع) در راستای آماده سازی اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..