تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو جنبش انصارالله: تغییر معادله قدرت به نفع مردم یمن

عضو انصارالله تاکید کرد هیچ تفاوتی میان نظامیان سعودی و اماراتی وجود ندارد، زیرا آنها هنوز در صحنه درگیری وجود دارند و اهداف قانونی نیروهای ما هستند.

به گزارش بولتن نیوز، محمد البخیتی عضو ارشد انصارالله یمن اظهار داشت: دشمن باید در محاسبات خود بازنگری کند و در اولین فرصت از یمن خارج شود، مردم یمن توانستند، معادله قدرت را تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه موشک های شلیک شده محلی و بسیار دقیق بود، افزود: عملیات امروز در چارچوب تغییر در موازنه های قدرت به نفع نیروهای یمنی بود.

عضو ارشد انصارالله یمن گفت: فریب خوردگان که با نیروهای متجاوز ائتلاف کرده اند اطمینان خاطر می دهیم که از بازگشت به آغوش وطن نگران نباشند.

وی گفت: کشورهای متجاوز درصدد به زانو درآوردن خائنان و سپس کنار گذاشتن آنان هستند.

البخیتی افزود: قدرت هایی که ائتلاف متجاوز را آورده اند از حاکمیت و استقلال یمن دست کشیده اند.

وی گفت : این عملیات در قالب هدف قرار دادن عناصری است که برای تجاوز به مردم برنامه ریزی می کنند و حمله به الدمام در چارچوب پاسخ به تجاوزات سعودی هاست.

البخیتی گفت: موضع ما مشخص است، ما خواهان صلحی هستیم که امنیت را برای همه به ارمغان بیاورد.

وی افزود: به خاطر عملیات ما، موازنه های قدرت میان گروه های یمنی و نیروهای متجاوز در حال تغییر است.

البخیتی گفت: متجاوزان به فکرمنافع مردم خود نیستند و فقط با تغییر موازین قدرت مواضع خود را تغییر می دهد.

این عضو انصارالله گفت: به این باور رسیده ایم که متجاوزان حتی با ناامیدی درصدد تحقق اهداف خود هستند و حملات امروز تاکیدی بر این است که ما در مسیر درست قرار داریم.

وی افزود: نیروهای متجاوز درصدد نقض آتش بس در الحدیده هستند، ولی ما نیز برای زمینه سازی جهت راهکار های سیاسی به تعهدات خود پایبند خواهیم بود.

البخیتی گفت: سلاح های ما توان رسیدن به عمق امارات را دارد، اما شاهد تغییر ملموسی در موضع امارت هستیم .

وی افزود: سلاح هایی که عربستان می خرد بار سنگینی برایش شده در حالی که ما خود به تولید کنندگان سلاح و به روز کردن آن تبدیل شده ایم .

البخیتی گفت سلاح های متجاوزان از سلاح های ما پیشرفته تر است، ولی ما نیز با بهره برداری از سامانه های جدید ، سلاح هایمان را طراحی می کنیم .

وی افزود: برخی محافل بین المللی نه برای انگیزه های انسانی یا اخلاقی بلکه برای اینکه رژیم عربستان به خطر افتاده در صدد پایان دادن به جنگ هستند.

به گزارش العالم، سرتیپ عزیز راشد معاون سخنگوی نظامی ارتش یمن نیز گفت : عملیات ما برای مجبور کردن دشمن به قبول صلح است .

وی افزود : به زودی از موشک پیشرفته ای که پایگاهی در الدمام را هدف قرار داده بود رونمایی خواهد شد.

راشد افزود: این عملیات به خوبی ناتوانی نیروهای اماراتی و سعودی از جذب مزدوران و مقابله با نیروهای یمنی را نشان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو جنبش انصارالله: تغییر معادله قدرت به نفع مردم یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..