تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضارب فرمانده پاسگاه منابع طبیعی شهرستان خلخال دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلخال از دستگیری ضارب فرمانده پاسگاه منابع طبیعی شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، علی نباتی از دستگیری ضارب فرمانده پاسگاه منابع طبیعی شهرستان خلخال خبر داد و اظهار داشت: فردی که هفته گذشته در جنگل‌های شهرستان خلخال دچار آسیب فرمانده پاسگاه منابع طبیعی خلخال شده بود دستگیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: هفته گذشته فردی که در حال قاچاق گیاهان جنگلی شقاقل بود فرمانده پاسگاه منابع طبیعی شهرستان خلخال را که در حین بازرسی بود با حرکت دادن خودرو پرت کرد و آن را از ناحیه سر، زانو، کتف و صورت مجروح کرد و خود نیز فرار کرد.

نباتی با بیان اینکه که فرد ضارب قاچاقچی تحت تعقیب قرار گرفته بود تصریح کرد: فرد ضارب قاچاقچی بعد از آن روز تحت تعقیب ماموران آگاهی شهرستان خلخال قرار گرفت و با پیگیری‌های رئیس دادگستری شهرستان خلخال، دادستان کلانتری 12 خلخال در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال با حصور ماموران انتظامی دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلخال از برخود قانونی با تاکید بر اینکه با قاچاقچیان در شهرستان خلخال برخود قانونی می‌کنیم اظهار کرد: با معترضان و قاچاقچیان چوب‌های جنگی و گیاهانی همچون شقاقل به شدت برخورد قانونی می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضارب فرمانده پاسگاه منابع طبیعی شهرستان خلخال دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..