تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامبوج خطاب به آمریکا: می‌توانید بارتان ببندید و از کشور ما خارج شوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی دولت کامبوج در پاسخ به بیانیه مداخله‌جویانه سفارت آمریکا گفت اگر آمریکایی‌ها با این کشور مشکلی دارند، می‌توانند کامبوج را ترک کنند.

به گزارش فارس، دولت کامبوج اعلام کرد اگر آمریکایی‌ها از این کشور خوششان نمی‌آید می‌توانند بارشان را ببندند و آن را ترک کنند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، «فای سیفان» سخنگوی دولت کامبوج روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفت:‌ «گرچه ما دوست هستیم، اگر این مقامات (آمریکایی) از کامبوج خوششان نمی‌آید باید بارشان را ببندند و بروند. بگذارید روشن بگویم: ما از [حضور] شما استقبال نمی‌کنیم».

وی با اشاره به توهین «دونالد ترامپ» به چهار زن رنگین‌پوست کنگره آمریکا گفت: «ما از حقی مشابه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برای سخن گفتن برخورداریم. ساده است. اگر از این‌جا خوشتان نمی‌آید بروید».

سفارت آمریکا در کامبوج روز پنجشنبه در صفحه «فیسبوک» خود با اشاره به انتخابات سال گذشته در «پنوم پن»، نوشت: «این انتخابات در نمایندگی خواست مردم کامبوج شکست خورد».

سیفان گفت مقامات آمریکایی نباید چنین «اظهارات دور از نزاکتی» را بیان کنند.

«هان سن» نخست‌وزیر و رهبر حزب مردم کامبوج، در انتخابات سال ۲۰۱۸ توانست تمامی ۱۲۵ کرسی پارلمان این کشور را تصاحب کند.

او روز دوشنبه اعلام کرد خرید تسلیحات نظامی از چین را افزایش می‌دهد.

اظهارات فیسبوکی سفارت آمریکا در حالی صورت گرفت که امروز (پنجشنبه) «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه نشست امنیتی کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا در تایلند اعلام کرد آمریکا هیچ‌کدام از کشورهای این منطقه را مجبور نمی‌کند بین پکن و واشنگتن، یکی را انتخاب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامبوج خطاب به آمریکا: می‌توانید بارتان ببندید و از کشور ما خارج شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..