تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپرواکنش‌های زیبای بوفون +فیلم

سوپر واکنش‌های زیبا از بوفون +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک ورزش فوتبال در میان مردم جهان جزو محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی است به طوری که گاهی مشاهده می‌شود بعضی اوقات برای یک مسابقه فوتبال صدها میلیون بیننده وجود دارد؛ بسیاری از جذابیت‌های مستطیل سبز در محوطه جریمه رخ می‌دهد که همین موضوع نشان از نقش مهم دروازه‌بان در فوتبال است.

یکی از دروازه‌بانان محبوب دنیای فوتبال جان‌لوئیجی بوفون نام دارد که سال‌های طولانی سنگربان اصلی تیم ملی فوتبال ایتالیا بوده است. در ادامه ویدئویی از زیباترین واکنش‌های جان‌لوئیجی بوفون دروازه‌بان باسابقه تیم ملی ایتالیا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپرواکنش‌های زیبای بوفون +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..