تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا، ظریف را تحریم کرد / وزیر خارجه ایران: از اینکه به من به عنوان تهدیدی بزرگ در قبال برنامه تان نگاه می کنید، ممنونم / ریچارد نفیو، مقام ارشد دولت اوباما: تحریم ظریف مضحک ترین تصمیم دولت ترامپ است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فوری/ آمریکا ظریف را تحریم کرد / وزیر خارجه ایران: ممنون از اینکه به من به عنوان تهدیدی بزرگ در قبال برنامه تان نگاه می کنید

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه ۹ مرداد در بیانیه ای اعلام کرد، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، را مورد تحریم قرار داده است.

به گزارش «انتخاب»؛ در همین حال، یک مقام ارشد دولت آمریکا در این زمینه به رویترز گفته است، ایالات متحده محمد جواد ظریف را به عنوان فردی اصلی در مذاکرات احتمالی هسته‌ای نمی دانیم و تمایل داریم با کسی در تماس باشیم که نقشی تعیین کننده در تصمیم گیری‌ها دارد.

وی اضافه کرده است: ما شرایط خاص برای سفر ظریف را مورد به مورد بررسی می‌کنیم، از جمله سفرهایش یه سازمان ملل، و معاهدات سازمان ملل را در این زمینه دنبال می‌کنیم.

ظریف: این تحریم بر من و خانواده ام اثری ندارد

ظریف در واکنش به اقدام امریکا، طی توییتی نوشت: دلیل امریکا برای تحریم کردن من این است که بنده «سخنگوی اصلی ایران در سراسر جهان» هستم. ایا این واقعیت انقدر برای آنها دردناک است؟

وی افزود: این تحریم نه بر من و نه بر خانواده من اثر دارد، چراکه من هیچ دارایی و منافعی در خارج از کشور ندارد. ممنون از اینکه به من به عنوان تهدیدی بزرگ در قبال برنامه تان نگاه می کنید.

مضحک ترین تصمیم ترامپ

ریچارد نفیو، معمار تحریم ها علیه ایران در دوره اوباما طی توییتی نوشت: تحریم ظریف مضحک ترین تصمیمی است که دولت ترامپ گرفته است. این اقدام بر دیپلماسی ظریف تاثیری نخواهد گذاشت و تاثیر زیادی از لحاظ ایجاد دردسر برای او یا توقیف اموال نخواهد داشت. این اقدام فقط سایر سران جهان را عصبانی می کند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا، ظریف را تحریم کرد / وزیر خارجه ایران: از اینکه به من به عنوان تهدیدی بزرگ در قبال برنامه تان نگاه می کنید، ممنونم / ریچارد نفیو، مقام ارشد دولت اوباما: تحریم ظریف مضحک ترین تصمیم دولت ترامپ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..