تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قد آموزش و پرورش ما به اندازه قد نظام است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، حمید رضا حاج بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در نشستی با عنوان "تحول در آموزش و پرورش با نسل جدید معلمان" در مشهد، گفت: خصوصی سازی آموزش و پرورش در حالی انجام می‌شود که مجلس برای آن استثنا قائل شده بود.

او ادامه داد: واگذاری آموزش و پرورش به بخش خصوصی بزرگترین خطا است و دشمنِ دانشگاه فرهنگیان خصوصی سازی آموزش و پرورش است گرچه مدارس غیر انتفاعی بحث جدایی دارد.


رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: قد آموزش و پرورش ما به اندازه قد نظام است یعنی نظام تا جایی می‌تواند قد بکشد که آموزش و پرورش رشد کند.

حاجی بابایی افزود: باید طبق سیاست‌های کلی نظام در بعد آموزش روی دو مساله نیروی انسانی و تخصیص منابع تاکید کرد، اما هم اکنون که در اول مهر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار معلم کمبود داریم برای جبران، دو کلاس را یک کلاس می‌کنند، مدارس روستایی را به بهانه نبود حد نصاب تعطیل می‌کنند و همان طور که پارسال برای معاون فناوری تدریس گذاشتند امسال برای مدیران هم می‌گذارند.

او تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان معلم تربیت می‌کند و به همین دلیل باید یک سر و گردن از همه دانشگاه‌ها برتر باشد چرا که اساس اقتصاد مقاومتی بر پایه نیروی دانش بنیانی است که معلمان تربیت می‌کنند و به همین منظور باید برای تامین امکانات این دانشگاه همه دست اندرکاران کمک کنند.

انتهای پیام//ف.س

دانشگاه فرهنگیان باید یک سر و گردن از همه دانشگاه‌ها برتر باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قد آموزش و پرورش ما به اندازه قد نظام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..