تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغات اسلامی حلقه وصل آنان است که دلشان برای اسلام ناب می‌تپد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمد قمی  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش فصلی مدیران و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مشهد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید حلقه واسط همه کسانی باشد که دل آن‌ها برای حق، حقیقت و اسلام ناب می‌تپد و در عرصه تبلیغ و ترویج اسلام ناب، سازمان تبلیغات، خادمِ خادمان فرهنگ و معارف اسلام ناب و اهل بیت (ع) است و از هر کسی در این مسیر گام بردارد حمایت می‌کند.

او با بیان اینکه روحانیان و مساجد باید ترویج و تبلیغ خوبی‌ها در جامعه را آسان کنند، ادامه داد: به فرموده امام خمینی (ره) همه باید برای تبلیغ اسلام تلاش کنند و یکی از شعار‌های سازمان تبلیغات اسلامی، همه با هم برای نشر خوبی ها است یعنی همه باید مبلغ خوبی‌ها شوند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رصد، مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی و رسانه‌ای دشمن که فکر، شخصیت، هویت و سبک زندگی مردم جامعه را مورد هدف قرار داده است از دیگر رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.


حجت‌الاسلام قمی افزود: این سازمان مامور به تبیین و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی (ص) است.

انتهای پیام//ف.س

سازمان تبلیغات اسلامی مامور به تبیین اسلام ناب محمدی (ص) است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغات اسلامی حلقه وصل آنان است که دلشان برای اسلام ناب می‌تپد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..