تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در یکی از تأسیسات شرکت «اکسان‌موبیل»

انفجار در یکی از تأسیسات شرکت «اکسان‌موبیل» - ساعت24 سفر باتو

ساعت 24- منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران از وقوع انفجاری بزرگ در یکی از تاسیسات شرکت نفت و گاز آمریکایی «اکسان‌موبیل» در شهر «بی تاون» واقع در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند.

منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران از وقوع انفجاری بزرگ و آتش سوزی در یکی از پالایشگاه‌های شرکت نفت و گاز «اکسان‌موبیل» در آمریکا خبر دادند.

به گزارش شبکه خبری «فاکس 10» ده‌ها یگان آتش نشانی برای مهار آتش عازم محل حادثه شده‌اند. شعله‌های این آتش سوزی بزرگ از ده‌ها مایلی قابل رویت است.گفته می‌شود دود ناشی از این آتش سوزی حاوی مواد پلی پروپیلن هست.

این شرکت نیز بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به تلاش برای مهار این آتش ، حفظ جان پرسنل و ساکنان اطراف را اولویت نخست ذکر کرده است. هنوز به مصدومان احتمالی این حادثه و علت آن اشاره نشده است. اکسان‌موبیل دومین شرکت نفتی بزرگ جهان است.

فارس

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

s




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در یکی از تأسیسات شرکت «اکسان‌موبیل»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..