تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان سینمایی و بازی در زمین دشمن

چگونه به انیمیشنی همچون «وقت ماجراجویی» مجوز پخش داده شده است؟!

با نگاهی گذرا به عناوین و پوستر های انیمیشن های سینمایی و سریالی این سایت ها متوجه می شویم که چه اتفاق هولناکی در قبال فرزندانمان در حال وقوع است.

گروه فرهنگی: پیش از این به موضوع وضعیت آشفته سرویس های VOD پرداخته بودیم و اشکالات سایت هایی همچون نماوا، فیلیمو و آپارات را مورد تحلیل قرار دادیم.

به گزارش بولتن نیوز، این بار اما بهتر دیدیم که مصداقی تر در این مساله ورود کنیم. گفته شد که محتوای ارائه شده در این سایت ها گویا از هیچ فیلتر و نظارتی عبور نمی کنند و مانند یک اثر خام و با حداقل سانسورهای تصویری و نه محتوایی به مخاطب ارائه می شوند. متاسفانه عمده اشکال نیز در بخش مربوط به کودکان می باشد.


با نگاهی گذرا به عناوین و پوستر های انیمیشن های سینمایی و سریالی این سایت ها متوجه می شویم که چه اتفاق هولناکی در قبال فرزندانمان در حال وقوع است. مجموعه هایی کاملا مغایر با فرهنگ کشور ما و طراحی شده توسط دشمن و در پازل آن ها که چگونگی فعالیت این مجموعه ها را مشکوک می سازد. برای مثال یک انیمیشن سریالی به نام «وقت ماجراجویی» از دو سایت نماوا و فیلیمو در حال پخش است که مطابق تصاویر ذیل از آب و رنگ جذابی نیز برخوردار می باشد.

سازمان سینمایی و بازی در زمین دشمن


متاسفانه با نگاه به این سریال متوجه می شوید که سرتاسر آن مملو شده است از نمادهای شیطان پرستی و ماسونری که در یک حرکت فرهنگی و نرم، این تصاویر و نمادها را به شکلی جذاب در ذهن کودک جا می اندازند تا زمانی که در دنیای واقعی با آن نمادها رو به رو شد، حسی مثبت به آن ها داشته باشد.

سازمان سینمایی و بازی در زمین دشمن


موضوع و محتوای این مجموعه نیز درباره یک دنیای خیالی است که سرشار از جادو و اتفاقات عجیب است. در واقع در این سریال با تصاویر و مضامینی رو به رو هستیم که نه تنها امروز کودکانمان را دچار تغییر خواهند کرد، بلکه آینده کشور را نیز در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی دچار آسیب های جدی می کنند.


با وجود تمام این شرایط که بعضی هایشان هم کاملا مشخص هستند، چگونه می شود که سازمان سینمایی نه یک بار و به یک سایت، بلکه به چند مجموعه برای پخش این انیمیشن مجوز داده است؟! اگر دوستان بگویند که بدون مجوز آن ها بوده، که عذر بدتر از گناه است و باید پاسخ بدهند برای چه جایگاهی را اشغال کرده اند که توانایی انجام وظایف آن را ندارند و اگر ایشان مجوز داده اند، باید ذکر کرد یک بار را می توان گفت اتفاقی و سهل انگارانه بوده است، اما تکرار اعطای مجوز به چنین اثری را که مشخصا تبعات فراوانی در اذهان کودکان این سرزمین دارد، جز خیانت به کشور در عرصه جنگ نرم چه چیز دیگری می توان نام نهاد؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان سینمایی و بازی در زمین دشمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..