تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر مشتری آمریکا باشید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را دارید

وزیر خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر گفت: اگر یکی از مشتری‌های آمریکا باشید می‌توانید سلاح هسته‌ای داشته باشید یا حتی آمریکایی‌ها را بکشید.

به گزارش بولتن نیوز، محمدجواد ظریف عصر روز چهارشنبه در پیامی توئیتری نوشت: «اگر بیش از سه هزار آمریکایی رو بکشید اما یکی از مشتری‌های آمریکا باقی بمانید، نه تنها می‌توانید سلاح هسته‌ای داشته باشید بلکه آمریکا خود نیز به شما کمک می‌کند تا به این سلاح‌ها دست یابید اما اگر به هوی و هوس‌های تیم B تن ندهید، حتی نمی‌توانید انرژی هسته‌ای برای اهداف صلح‌آمیز در اختیار داشته باشید».

اگر مشتری آمریکا باشید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را دارید

ظریف در ادامه این پیام توئیتری افزود: «انگار این مسئله اهمیتی ندارد که ایران در حال نابودی داعش است در حالی که مشتریان آمریکا، این گروهک تروریستی را مسلح می‌کنند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر مشتری آمریکا باشید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را دارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..