تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلفل دلمه ای شکم پر | طرز تهیه فلفل دلمه ای شکم پر با گوشت و پنیر پیتزا

فلفل دلمه ای شکم پر

آموزش طرز تهیه فلفل دلمه ای شکم پر با پنیر پیتزا و گوشت

فلفل دلمه ای شکم پر غذایی خوشمزه و ایرانی است که پایه اصلی آن فلفل دلمه ای است. می توانید این غذای خوشمزه را در مجالس و مهمانی های خود سرو کنید.

با مقدار موادی که در این مطلب قرار گرفته است می توانید برای 4 نفر فلفل دلمه شکم پر تهیه کنید.

مواد لازم فلفل دلمه ای شکم پر برنج خام نصف پیمانه پیاز بزرگ 1 عدد گوجه فرنگی 500 گرم فلفل دلمه ای سبز 6 عدد گوشت چرخ کرده 500 گرم پنیر چدار خرد شده 1 پیمانه روغن مایع 2 قاشق غذاخوری نمک و فلفل سیاه به میزان لازم رب گوجه فرنگی 3 قاشق غذاخوری طرز تهیه فلفل دلمه ای شکم پر

برای تهیه فلفل دلمه شکم پر با پنیر پیتزا در ابتدا گوجه فرنگی ها را می شوییم و بر روی تخته خرد می کنیم و کنار می گذاریم و سپس پیاز را پوست می گیریم و ابکش می کنیم و بر روی تخته آشپزخانه به صورت نگینی خرد می کنیم و در تابه مقداری روغن می ریزیم.

بر روی حرارت قرار می دهیم و صبر می کنیم تا مقداری داغ شود و سپس پیازها را در تابه میریزیم و تفت می دهیم و مقداری صبر می کنیم تا رنگ آن طلایی شود.

سپس گوشت چرخ کرده را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند و مقدار سرخ شود.

مقداری نمک و فلفل را بر روی گوشت می پاشیم و مخلوط می کنیم.

برنج را می شوییم و آب آن را بیرون می ریزیم و همراه نصف لیوان آب و گوجه فرنگی های خرد شده به مواددرون تابه اضافه می کنیم و درب تابه را می گذاریم تا به مدت 15 دقیقه بعد برنج مقداری پخته شود.

در طول 15 دقیقه بقیه مواد را آماده می کنیم.در قابلمه ای آب می ریزیم و درب آن می گذاریم و بر روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب جوش بیاید. درجه فر را روی 350 درجه فارنهایت قرار می دهیم.

سری به مواد تابه می زنیم و با قاشق مقداری برنج را بر می داریم و زیر دندان تست می کنیم اگر برنج پخته بود، تابه را از روی حرارت بر می داریم و پنیر چدار خرد شده را به آن اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم.

به قابلمه آب سر می زنیم اگر آب در حال جوشیدن بود مقداری نمک به آن اضافه می کنیم و سر فلفل دلمه ای ها را می زنیم و دانه های آن را خارج می کنیم و فلفل ها را در حدود 5 دقیقه درون اب در حال جوش قرار می دهیم.

فلفل ها را بیرون می آوریم و در آبکش قرار می دهیم تا آب اضافه آنها خارج شود.

سپس فلفل را در سینی می گذاریم و با این مواد درون فلفل دلمه ای ها را پر می کنیم و در سینی فر قرار می دهیم.

سپس در تابه ای رب گوجه فرنگی را می ریزیم و بر روی حرارت قرار می دهیم تا غلیظ تر و خوشرنگ تر شوند و سپس از روی حرارت بر می داریم و رب را فلفل دلمه ای های میریزیم و اگر مایل بودید می توانید برای زیبایی بیشتر کمی پنیر هم روی آنها بریزید.

روی مواد را با فویل می پوشانیم و سینی را درون فر قرار می دهیم و 30 دقیقه می گذارم در فر بماند و پنیر اب شود.

در آخر فلفل دلمه ای شکم پر را از فر خارج می کنیم و در ظرفی مناسب می چینیم.

امیدواریم از این غذای خوشمزه لذت ببرید و در بخش دیر می توانید طرز تهیه فلفل دلمه ای رژیمی را هم بخوانید.

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلفل دلمه ای شکم پر | طرز تهیه فلفل دلمه ای شکم پر با گوشت و پنیر پیتزا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..