تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت بلاتکلیف، دفتر بنیاد حفظ آثار بردسکن

روی هوا ماندن دفتر بنیاد حفظ آثار بردسکن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی اصغر پورعباس مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن گفت: علی رغم اینکه بیش از ۵ ماه از معرفی مسئول و فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بردسکن می‌گذرد، ولی متاسفانه این بنیاد هیچ مکان و تجهیزاتی در این شهرستان ندارد.

او ادامه داد: در این ۵ ماه بیش از ۱۰۰ جلسه و نشست با مسئولان مرتبط برگزار شد و قول‌هایی نیز داده شد، ولی تاکنون هیچ یک از حرف‌ها و قول‌های آن‌ها جنبه اجرایی به خود پیدا نکرده است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن با بیان اینکه این شهرستان ۴ هزار و ۴۴۷ رزمنده، جانباز و آزاده دارد، گفت: باید برای هر یک از این عزیزان یک مدخل تشکیل شود.

پورعباس افزود: به محض مشخص شدن مکان دفتر بنیاد بحث یادمان‌های شهدای گمنام، جمع آوری اسناد، آثار، نشر، دانشنامه و راه اندازی کتابخانه تخصصی و موزه شهدا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد و راه اندازی و تجهیز دفاتر بنیاد در شهرستان‌ها برعهده مسئولان محلی می‌باشد.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن گفت: از مسئولان شهرستان خواستارم با توجه به مکاتبات انجام شده و نشست‌هایی که برگزار شده است در رابطه با تعیین تکلیف محل دفتر و تجهیز آن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام// د. ف

دفتر بنیاد حفظ آثار بردسکن نیازمند کمک مسئولین است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت بلاتکلیف، دفتر بنیاد حفظ آثار بردسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..