تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان تبلیغات از برکات انقلاب اسلامی است

سازمان تبلیغات از برکات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در دیدار با مدیران کل سازمان تبلیغات کشور، گفت: این نهاد برای حفظ اولویت‌های فرهنگی انقلاب و اسلام تشکیل شده است و دستاورد‌های سازمان در طول این سال‌ها برای کشور فراوان بوده و در حال حاضر هم با جذب نیرو‌های جوان و تلاشگر بهتر از گذشته در حال خدمت به نظام است.

او با اشاره به اینکه کشور نیاز به طلبه‌ای دارد که هنر منبری داشته باشد، چون اگر این انقلاب پیروز شد بخش مهمش همین منبر‌ها بوده است، ادامه داد: سازمان تبلیغات باید از طلبه‌هایی که در روستا‌ها به منبر می رود بیشتر حمایت کند تا مشکل معیشتی نداشته باشند همچنین اگر ما در فضای مجازی و منبرهایمان به روز نباشیم آسیب پذیر خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ما باید در مقام جذب جوان دنبال جوانانی بگردیم که از جنس خودمان انقلابی و متدین باشند.


آیت الله علم الهدی گفت: اسلام دیگر متعلق به یک کشور نیست و جهانی است، و این خیل عظیم جوانان مسلمان باید به درستی هدایت شده و انگیزه جهادی ودینی باید گسترش یابد.


انتهای پیام//ح. ص

اسلام دیگر متعلق به یک کشور نیست و جهانی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان تبلیغات از برکات انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..