تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰۰۰ تن بنزین در رینگ صادراتی بورس انرژی معامله شد

بنزین

روابط عمومی بورس انرژی ایران اعلام کرد: برای نخستین بار در صنعت نفت ایران امروز چهارشنبه ۹ مرداد ماه ۱۳۹۸ بالغ بر ۳۰۰۰ تن بنزین با اکتان ۹۱ و استاندارد یورو ۵ تولیدی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ صادراتی (بین الملل) بورس انرژی معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در ساعت ۱۴ امروز نخستین محموله ۱۰ هزار تنی بنزین صادراتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حالی روانه رینگ بین الملل بورس انرژی شد که در نهایت ۳۰۰۰ تن از این محموله به مقصد بازارهای صادراتی معامله شد.

گفتنی است ۷۰۰۰ تن الباقی این محموله به روز معاملاتی شنبه هفته آینده موکول شده است.

قیمت پایه هر تن از این محصول ۵۸۱ دلار تعیین شد و محدودیتی برای رقابت بر سر قیمت پایه تعیین شده وجود نداشت.

حداقل حجم خرید برای کشف قیمت و همچنین حجم خرید به ترتیب یکصد تن بود و محل تحویل آن از انبار پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مقصد افغانستان تعیین شده است. همچنین تسویه این معامله نیز به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰۰۰ تن بنزین در رینگ صادراتی بورس انرژی معامله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..