تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز سبز بورس تهران در آخر هفته

شاخص

شاخص بورس تهران با افزایش ۱۵۴۷ واحدی عدد ۲۵۴ هزار و ۴۴۵ واحد را ثبت کرد و شاخص هم وزن با ۸۱۵ واحد افزایش به رقم ۶۲ هزار و ۱۶واحد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۸۶ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۰۹ هزار و ۷۲۱ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۴۸ واحدی به عدد ۳ هزار و ۳۷۴ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز با دست به دست شدن بیش از ۲ میلیارد و ۵۳۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۵۹ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۹۱۱ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فارس، شبندر و شتران به ترتیب با ۲۱۱، ۱۵۵ و ۱۳۵واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، وپارس و ونیکی به ترتیب با ۸۸، ۴۷ و ۴۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز  خساپا، وتجارت، جم پیلن، دانا و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و فرآورده های نفتی و بانک ها به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، تدپیکس در آخرین روز کاری هفته با رشدی ۱۵۴۰ واحدی به میانه کانال ۲۵۴ هزار واحد رسید و به گفته کارشناسان  گذر از این سطح نشانگر موج جدید حرکت شاخص است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز سبز بورس تهران در آخر هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..