تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت طوفان مشهد به ناوگان هواپیمایی کشور +فیلم

خسارت طوفان مشهد به ناوگان هواپیمایی کشور +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین روزهای تابستان طوفان شدید همراه با باران و تگرگ ساکنان شهر مقدس مشهد و اطراف آن را غافلگیر کرد و مشکلاتی را به وجود آورد. این طوفان سبب آسیب تقریباً شدیدی به یکی از هواپیما‌های شرکت هواپیمایی ماهان شد.

شدت طوفان روز گذشته در فرودگاه مشهد در حدی بود که باعث حرکت هواپیمای BAE شرکت هواپیمایی ماهان در حاشیه باند فرودگاه و برخورد آن با یک دستگاه اتوبوس پارک شده در نزدیک آشیانه شرکت هواپیمایی ماهان شد و به وجود آمدن خسارت‌هایی به اتوبوس و هواپیما شد.

گزارش‌های واصله از فرودگاه مشهد نشان می‌دهد در صورت عدم برخورد هواپیمای BAE ماهان با اتوبوس، در هواپیمای دیگر متعلق به شرکت سهند آسیا نیز با هواپیما برخورد می‌کردند و دچار آسیب می‌شدند.

در ادامه فیلمی از خسارات‌های طوفان دیروز مشهد در فرودگاه این شهر را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: تصاویری آخرالزمانی از طوفان شن در عراق +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت طوفان مشهد به ناوگان هواپیمایی کشور +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..