تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که با خرید پنیر نامش در کتاب گینس ثبت شد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مزایده‌ای که در کشور اسپانیا برگزار شد همه دوستداران لبنیات را جذب کرد تا از گران‌ترین و خوشمزه‌ترین محصولات لبنی بهره‌مند شوند. در این مزائده «ایوان سوارز» صاحب رستوران «Llagar de Colloto» نه‌تنها یک خرید گرانقیمت انجام داد بلکه نام خود را به کتاب رکورد‌های گینس نیز وارد کرد.

او موفق شد ۲.۶۲ کیلوگرم پنیر کابرالس (پنیر آب رنگ که از شیر خالص گاو و بدون پاستوریزه ساخته شده است یا به شیوه سنتی با شیر بز و گوسفند تهیه می‌شود) ۱۶۱۴۲ دلار خریداری کند. این پنیر طعم فوق العاده‌ای دارد که به مدت دو ساعت مزه آن در هان حس می‌شود.

ایوان یکی از طرفداران پروپاقرص این نوع پنیر است و در رستورانش از آن استفاده می‌نماید. او با خرید گران‌ترین پنیر که تنها در منطقه‌ای کوهستانی از اسپانیا تولید می‌شود توانست نامش را در کتاب گینس به ثبت برساند، چون گران‌ترین پنیر را خریداری کرد.

نام مردی که با خرید پنیر در کتاب گینس ثبت شد+تصویر

نام مردی که با خرید پنیر در کتاب گینس ثبت شد+تصویر

نام مردی که با خرید پنیر در کتاب گینس ثبت شد+تصویر

انتهای پیام/

نامی که با خرید پنیر وارد کتاب گینس شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که با خرید پنیر نامش در کتاب گینس ثبت شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..