تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




#محسن_افشانی/ کاش بشه اینو بفرستیم خارج دکترا یه کاری براش کنن +تصاویر

واکنش کاربران به انتشار ویدئوی جنجالی محسن افشانی

محسن افشانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بار دیگر ویدئویی از محسن افشانی و همسرش در فضای مجازی جنجال‌ساز شد. در این ویدئو که توسط افشانی در صفحه اینستاگرامش منتشر و پس از ساعاتی پاک شد، او به همراه همسرش داخل خودرو نشسته و در حال همخوانی موسیقی ضبط خودرو هستند که ناگهان افشانی اسلحه‌ای (یا شاید اسباب‌بازی) را در معرض نمایش می‌گذارد و سپس سلاح سرد دیگری را بیرون می‌آورد و اقدام به انجام حرکات نمایشی می‌کند. افشانی پس از مدتی این ویدئوی جنجالی را از حساب کاربری شخصی خود پاک کرد.

بیشتر بخوانید: انتشار ویدئویی از محسن افشانی و همسرش با اسلحه، جنجال‌ساز شد +عکس

برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند اسلحه‌ای که او در دست دارد بسیار پیشرفته و ساخت کشور روسیه است و ماکارف نام دارد که پیستول نیمه خودکاری است. برخی از کاربران نوشتند که افشانی در پاسخ به این واکنش‌ها اعلام کرده است این سلاح غیرواقعی و ماکت است.

افشانی با توجه به رفتارهای خارج از عرف و انتشار تصاویر حاوی مطالب ترویج‌کننده خشونت در فضای مجازی به دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل زندان شد.

بیشتر بخوانید: محسن افشانی دستگیر و روانه زندان شد

در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران به این ویدئوی جنجالی را مشاهده می‌کنید.

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

محسن افشانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «#محسن_افشانی/ کاش بشه اینو بفرستیم خارج دکترا یه کاری براش کنن +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..