تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگ قهرمان جان نوزاد رهاشده در پارک را نجات داد! +فیلم

سگ قهرمان ناجی جان نوزاد شد! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سگ قهرمان جان دختر نوزاد تازه متولد شده‌ای را که میان بوته‌ها رها شده بود نجات داد. «ماچو» این سگ قهرمان صاحبش را به داخل بوته‌های یک پارک در سنت پیترزبورگ روسیه، جایی که این نوزاد رها شده بود برد.

این نوزاد که به دلیل گریه زیاد بسیار ضعیف شده و همچنین مشکل تنفسی پیدا کرده بود در داخل یک تی‌شرت قرار داده شده بود. بنا به گفته پزشکان این نوزاد در حالی توسط این حیوان پیدا شد که تنها دقایقی با مرگ فاصله داشت.

صاحب این سگ بلافاصله نوزاد را به یک ایستگاه پلیس که در ابتدای پارک قرار داشت تحویل داد. این نوزاد سپس توسط پلیس به بیمارستان منتقل شد.

صاحب بازنشسته این سگ در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی روسیه گفت: "ضربان قلبم با دیدن این نوزاد که در میان بوته‌ها دست و پایش را در هوا تکان می‌داد تندتر می‌زد. این نوزاد در آن لحظه ساکت بود، اما یک پزشک به من گفت نوزاد برای چند ساعت متوالی گریه کرده است."

سخنگوی گارد ملی روسیه نیز در این باره گفت: "اگر ماچو این نوزاد را پیدا نمی‌کرد مشخص نبود چه سرنوشتی در انتظار این دختر بود. این سگ باهوش صاحبش را به محلی که نوزاد رها شده بود برد."

گفتنی است؛ پیدا شدن این نوزاد دختر توسط این سگ در روسیه در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز یک سگ قهرمان دیگر در تایلند جان یک نوزاد زنده به گور شده توسط مادرش را نجات داده بود. این سگ با چنگ انداختن به زمین و ایجاد سر و صدا شک صاحبش را برانگیخت و در ادامه با کندن زمین این نوزاد نجات پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد! +فیلم

انتهای پیام/

کشف نوزاد رها شده توسط سگ قهرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگ قهرمان جان نوزاد رهاشده در پارک را نجات داد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..