تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد +تصاویر

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در صنعت خودروسازی تغییرات همواره خوشایند نیستند، اتفاقات گوناگون، شرایط مختلفی را رقم می‌زنند که شاید برای آینده یک شرکت بسیار مضر باشد، شرکت اوپل در سال ۲۰۱۷ یک تغییر بزرگ به خود دید، گروه PSA که مالک برند پژو فرانسه نیز است، در آن سال شرکت اوپل را از گروه جنرال موتورز آمریکا خریداری کرد، پیش‌بینی‌ها در ابتدا آینده این تغییر بزرگ را برای اوپل مثبت نمی‌دانست، اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورده است، اوپل پس از گذشت یک سال از تغییر مالکیت بزرگ خود، تولیدات جدید و گسترده‌ای را آغاز کرده و در سال جاری این روند همچنان ادامه دارد، به تازگی خبر تولید اولین مدل هیبریدی اوپل بر اساس پلتفرم پژو ۲۰۸ الکتریکی شنیده شد و حال معرفی یک ون بزرگ و اسپرت از این شرکت نوید دهنده شروعی دوباره و قدرتمند برای اوپل است.

اوپل جذاب‌ترین ون اسپرت بازار

اوپل نام این ون اسپرت و جذاب را O-Team Zafira Life گذاشته تا این مدل از نظر نام نیز کمی متفاوت باشد. اولین ویژگی‌هایی که از O-Team Zafira Life جلب نظر می‌کند رنگ‌بندی زیبا سرمه‌ای، سفید و سبز فسفری آن است، یک اسپویلر جذاب در عقب ون موردی منحصر‌به‌فرد است که به همراه گارد جلو، سپر و ورودی هوا با طراحی تحاجمی و لوگو درخشان اوپل این مدل را به یکی از جوان‌پسند‌ترین ون‌های حال حاضر بازار تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی‌های اسپرت این ون می‌توان به چرخ‌های ۲۰ اینچی BBS با دیسک ترمز بزرگ و اسپرت و تایر‌های Michelin Cup 2 اشاره کرد که نمونه آن را در مدل‌های سوپراسپرت و ابرخودرو‌ها مشاهده کرده‌ایم.

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد

طراحی اسپرت در داخل کابین نیز رعایت شده، صندلی‌های ردیف جلو از مدل اسپرت اوپل Insignia GSi گرفته شده است، این صندلی‌ها با چرم آلکانترا و تودوزی زرد نئون، فضای کابین را چشم‌نواز کرده‌اند در کنار آن سیستم صوتی ۸۰۰ واتی نیز آخرین تلاش موفق وپل برای جذاب کردن این ون اسپرت است.

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد

در زیر کاپوت O-Team Zafira Life یک پیشرانه دیزلی ۲.۰ لیتری با ۱۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته است، این نیرو توسط سیستم انتقال ۸ سرعته خودکار به چرخ‌های جلو هدایت می‌شود.

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد

اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد

این مدل از نظر اسمی هنوز یک طرح مفهومی محسوب می‌شود، اما سازمان بررسی فنی محصولات صنعتی آلمان "TÜV" این مدل را تائید کرده و به همین دلیل به زودی شاهد تولید و عرضه اوپل O-Team Zafira Life در آلمان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد +تصاویر 

انتهای پیام/

رونمایی از اتومبیل جذاب اوپل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..