تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه ای عجیب که رقیب پزشکان شده است/راهکارهایی ناب برای داشتن خواب راحت+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در این شماره از سری گزارش‌های معرفی موزه به سراغ یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان رفتیم، اما در ابتدا بهتر است توضیحی هر چند کوتاه درباره موضوع این موزه به شما بدهیم البته به طور حتم شما هم مطالبی در خصوص موضوع این موزه شنیدید.

مرور داستان‌های معروف‌ترین خروپف کننده‌های تاریخ در یک موزه

از گذشته تا به امروز اکثر انسان‌ها در زمان خواب با مشکلی مواجه هستند که بیشتر از آنکه خودشان را آزار بدهد، اطرافیانشان را اذیت می‌کند.بله حدستان درست است؛ مبحثی که درباره آن صحبت می‌کنیم خروپف است.

مرور داستان‌های معروف‌ترین خروپف کننده‌های تاریخ در یک موزه

مرور داستان‌های معروف‌ترین خروپف کننده‌های تاریخ در یک موزه

خروپف لرزش مجرای تنفسی و به تبع آن ایجاد صدا به خاطر بسته شدن مسیر هوا در هنگام تنفس به هنگام خواب است. اما همین لرزش مجرای تنفسی در برخی از نقاط جهان همچون آلمان به اندازه‌ای مشکل ایجاد کرده و مهم شده که موزه‌ای به آن اختصاص پیدا کرده است.

این موزه که با نام موزه خروپف شناخته می‌شود، در شهر آلفلد آلمان قرار گرفته و به قدری در انتقال اطلاعات مفید توانا بوده که بیشتر اهالی شهر برای حل مشکل خروپف به جای مراجعه به مطب دکتر به موزه می‌روند.

مرور داستان‌های معروف‌ترین خروپف کننده‌های تاریخ در یک موزه

افرادی که به موزه خروپف می‌روند با حدود ۴۰۰ راه حل برای خروپف آشنا می‌شوند. آن‌ها در این موزه داستان‌های معروف‌ترین خروپف کننده‌های تاریخ را مرور می‌کنند و با دستاورد‌های یک پزشک آلمانی که سال‌ها به دنبال راه حل‌های خروپف بوده، آشنا می‌شوند.

بازدیدکنندگان موزه خروپف در این موزه اشیایی، چون ساز‌های بادی، ماسک ضد خروپف، وسایل پروتزی، پین‌های بینی و یک سری وسایل الکتریکی را می‌بینند. آن‌ها در موزه خروپف متوجه می‌شوند که براساس تحقیقات برخی از دانشمندان ساز‌های بادی با تقویت عضلات و باز کردن راه تنفس به بیماران دچار خروپف‌های سطحی کمک می‌کنند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه ای عجیب که رقیب پزشکان شده است/راهکارهایی ناب برای داشتن خواب راحت+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..