تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله سارقان چاقوکش به یک گیم‌نت در اهواز +فیلم

ببخشید شما طوطی هستید که برای هر پیامی، فقط اعدام می نویسید؟!! شماهم که از قانون سر در نمیاری باید هی نظر بدی .حکم سرقت مسلحانه اعدامه.تمام.وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه فقط اعدام این که نوشته طوطی ، این خود دزده است . اون بی غیرتی که چاقو به دست میگیره می‌ره راهزنی باید مجازات بشه.
مگه ما تو گرما کار نمی‌کنیم.
گناه چند نوجوان که رفتن گیم نت چیه.
باید امنیت برقرار باشه. مردم با آرامش زندگی کنند. اگه بچه خودت هم تو گیم نت بود همینو میگفتی؟
حتما خودت هم از همون قماشی
فقط اعدام اگر مملکت دست شما بود همرو اعدام میکردین شک نکن . واس همین کار قضات محترم ما با عدالت حکم میدن . دوست عزیز و هموطن من افراطی نباشید به عدالت باید حکم کرد. حکم اینا دزدیدن چند قطعه دستگاه نه زنا و نه کشت و کشتار اینها باید اصلاح بشن مشکل باید ریشه ای حل بشه . چه بسا الان دزدان میلیاردی دارن راست راست میچرخند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله سارقان چاقوکش به یک گیم‌نت در اهواز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..