تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش تا پایان بحران کنار مردم سیل‌زده غرب کشور می‌ماند

امیر «جواد مولایی» پیرامون آخرین اقدامات ارتش در مناطق سیل‌زده غرب کشور گفت: از ابتدای وقوع سیل تا همین امروز، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم سیل‌زده مناطق غرب کشور حضور دارد و در خدمت این مردم است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران پا به پای سایر نیروهای مسلح وظیفه خود می‌داند که در مواقع بحرانی سیل و زلزله در کنار مردم باشد، گفت: در زمینه بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده یا آسیب دیده غرب کشور بر اثر سیل، ارتش از آمادگی کامل برخوردار است.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش خاطرنشان کرد: همچنان نیروهای ارتش در زمینه توزیع کمک های مردمی میان سیل زدگان مشارکت می‌کنند.

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش تا پایان بحران کنار مردم سیل‌زده غرب کشور می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..