تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک ها حق تعیین ضوابط غیرقانونی برای پرداخت وام ازدواج را ندارد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین صادقی از برگزاری نشست مشترک دادستان عمومی و انقلاب استان با رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: در این نشست که در محل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد، درخصوص شرایط سختی که برخی از بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج به جوانان تحمیل می‌کنند، مذاکراتی انجام گرفت.

بانک ها حق تعیین ضوابط غیرقانونی برای پرداخت وام ازدواج را ندارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه تاکید کرد: در این نشست مقرر شد، مطابق دستور‌العمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران وام ازدواج با وجود یک ضامن برای هر وام صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: در این راستا هیچ بانکی حق تعیین ضوابط غیرقانونی برای پرداخت وام ازدواج را ندارد و در صورت مشاهد در راستای صیانت از حقوق عمومی برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

مدعی‌العموم عنوان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد جوانان در صورت مشاهده موارد تخلف، ابتدا آن را به رئیس گروه اداره نظارت استانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مسؤول رسیدگی به شکایات بانک‌ها (مستقر در بانک مرکزی روبروی مسجد جامع) یا بازرس ویژه هر بانک (لیست پیوستی) و سپس به صحفه اینستاگرام دادسرا به آدرس dadsara_kermanshah@ گزارش کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کسانی که می‌خواهند وام ازدواج بگیرند بخوانند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک ها حق تعیین ضوابط غیرقانونی برای پرداخت وام ازدواج را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..