تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمایی شرکت کننده عصر جدید در سالن بازی‌های والیبال+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پارسا خائف بعد از دو اجرای مسحورکننده در صحنه مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران با آواز سنتی، در شهرش اردبیل، به سالن محل بازی‌های تیم ملی والیبال ایران دعوت شد تا برای ۶هزار نفر از هواداران پرشور والیبالیست‌ها آواز آذری بخواند.

گفتنی است دور دوم برنامه تلویزیونی عصر جدید روز‌های یکشنبه و دوشنبه پخش می‌شود. این برنامه با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی تولید می‌شود.

این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی پیش می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمایی شرکت کننده عصر جدید در سالن بازی‌های والیبال+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..