تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت متشنج سکوهای پرسپولیسی در اولین تمرین بدون برانکو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصر امروز اولین جلسه تمرینی پرسپولیسی ها برای شروع لیگ نوزدهم با هدایت کریم باقری برگزار شد. این جلسه تمرینی اما با حواشی زیادی همراه بود. حواشی که باعث شدند طبق اعلام باشگاه پرسپولیس تمرینات روزهای بعدی قرمزها پشت درهای بسته برگزار شوند. در جریان تمرین امروز هوادارانی که در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند، علیه ایرج عرب و سایر اعضای هیئت مدیره شعار سر دادند. آنها همچنین ضمن تشویق بازیکنان، علیه فرشاد احمدزاده که چند روز پیش دوباره با پرسپولیس قرارداد امضا کرد شعارهایی توهین آمیز سر دادند. این شعارها باعث شد در نهایت دو دستگی بین هواداران ایجاد شود و تعدادی از آنها با یکدیگر درگیر شوند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت متشنج سکوهای پرسپولیسی در اولین تمرین بدون برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..