تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید بهشتی از نگاه خواهر و برادرش/ بهشتی‌شناس واقعی چه کسی است؟

حجت الاسلام سیدحسن بهشتی، برادر شهید محمد حسین بهشتی، در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با بیان اهمیت پرداختن به شخصیت شهید بهشتی، اظهار کرد: عده‌ای قصد تحریف این شخصیت والامقام را دارند، ولی با پرداختن هر چه بیشتر به تمام ابعاد این شخصیت و رجوع به منابع اصلی که این شخصیت را می‌شناسند باید از تحریف شهید بهشتی جلوگیری کرد.

اهم صحبت‌های وی به نقل از ایسنا به شرح زیر است:

* افرادی که می‌خواهند درباره این شخصیت حرف بزنند باید بهشتی شناس باشند، مقام معظم رهبری به معنای واقعی بهشتی شناس هستند، علاوه بر این‌که با شهید بهشتی در یک دوره زندگی می‌کردند و با یکدیگر آشنایی داشتند هر دو با یکدیگر برای به ثمر رسیدن انقلاب و فعالیت‌های بعد از پیروزی انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

* او یک فرد حوزوی بود که در محضر اساتیدی چون امام خمینی (ره)، آیت الله بروجردی، علامه طباطبایی و … درس آموخت.

* { با یادآوری حادثه ترور نافرجام مقام معظم رهبری} : به جرأت می‌توان گفت کسی که در سی سال اخیر نگذاشت انقلاب اسلامی ایران از صراط مستقیم خود خارج شود، مقام معظم رهبری است، ضمن این‌که ایشان بعد امام تنها فردی بود که ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به درستی تبیین کردند.

از فضاسازی شهر گلایه دارم
زینت السادات بهشتی، خواهر شهید بهشتی نیز پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هر سال هفتم تیر ماه جلساتی به منظور بزرگداشت شهید بهشتی و همراهان بزرگوار ایشان گرفته می‌شود و همه دور هم جمع می‌شویم و صحبت می‌کنیم.

اهم صحبت‌های وی به نقل از فارس به شرح زیر است:

* به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا در ۳۸ مین سال شهادت این بزرگواران باید طوری باشد که بدانیم انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده و به ازای از دست دادن چنین سرمایه‌هایی به دست ما رسیده است و باید از این انقلاب پاسداری کنیم و بدانیم شهدا چشم و چراغ مملکت هستند.

* از مسؤولان در ابعاد مختلف به عنوان خواهر شهید می‌خواهم با توجه به وضعی که در جامعه با آن روبرو هستیم، به مشکلات اقتصادی و بی‌بندوباری‌ها که روح مردم را کسل کرده است رسیدگی کنند.

* گفته می‌شود در هر ۴۵ دقیقه یک هزار نفر به دادگستری مراجعه می‌کنند، بر اساس ورودی پرونده‌ها به دادگاه با این حجم از کار آیا یک قاضی می‌تواند آن چنان که باید عادلانه قضاوت کند؟ 

* باید از ریشه کار را درست کرد، بیت شهید بهشتی یک بیت مردم ساز بود و مشکلات مردم را حل می‌کرد، از اول صبح تا پایان شب مردم به بیت رفت و آمد می‌کرد و شهید بهشتی با هر مسؤولی تماس می‌گرفت تأکید می‌کرد که این مشکل باید حل بشود، خودمان را جای مردم و مشکلاتی که دارند بگذاریم و مشکلات را حل کنیم.

* اگر جوانان ما امنیت اجتماعی و اقتصادی نداشته باشند، چطور این استعدادها شکوفا شوند و با این وضعیت در جامعه رشد کنند و جایگزین بهشتی، رجایی و باهنرها شوند.

* شهدا که مقام خود را به دست آوردند و نیازی به بنر ندارند، این نسل جوان است که باید بدانند این شهدا چه کسانی هستند.

* آیا در طول این مدت یک بهشتی، یک رجایی، یک باهنر و یک مفتح جایگزین آن‌ها شد؟ وقتی به این صورت ادامه دهیم و نتیجه‌ای گرفته نشود روزبه‌روز وضعیت جامعه بدتر خواهد شد.

* زمانی که در سال ۵۹ در دفتر اصفهان فعالیت خود را شروع کردم برادرم به من گفت امیدوارم دفتر شما سنگری برای خدمت به مردم و نسل جوان باشد که اگر نسل جوان در مملکت ساخته شد همه چیز درست خواهد شد.

۲۷۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید بهشتی از نگاه خواهر و برادرش/ بهشتی‌شناس واقعی چه کسی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..