تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه ویرایش شده بازی Judgment در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت +فیلم

نسخه ویرایش شده بازی Judgment در دسترس کاربران PS4 قرار خواهد گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیو Ryu ga Gotoku که یکی از استودیو‌های زیر مجموعه شرکت سگا است اعلام کرد جدیدترین عنوان این شرکت یعنی Judgment دوباره وارد بازار و فروشگاه پلی استیشن ۴ شد. این عنوان مدتی پیش به دلیل دستگیری بازیگر نقش اصلی داستانش از بازار جمع شده بود و با اعلام سگا این بازی دوباره عرضه شد، اما این بار ظاهر این بازیگر تغییرات زیادی در بازی کرده است و شباهت کاراکتر به چهره بازیگر تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

تغییرات بازی پس از ویرایش

تنها شخصیت بازی دچار تغییرات نشده است و گیم پلی بازی نیز دچار تغییرات زیادی شده است و این گیم پلی تا حد زیادی به گیم پلی بازی Yakuza شباهت پیدا کرده است. در نسخه جدیدی که قرار است عرضه شود، کاربر توانایی تعقیب و گریز، بررسی صحنه‌های جرم، کنترل هواپیمای بدون سرنشین، ایجاد درگیری و یا ردیابی قاتل سریالی از طریق جست‌وجو را خواهد داشت. همچنین در نسخه ویرایش شده از بازی یک سبک درگیری جدید به نام Crane and Tiger نیز اضافه شده است و کاربر هنگامی انجام این درگیری‌ها به شدت دچار هیجان خواهد شد.

نسخه ویرایش شده بازی Judgment در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت

تاریخ عرضه عنوان Judgment

اما به تارگی شرکت سگا اعلام کرده است: کسانی که قصد خرید و اجرای این بازی را دارند می‌توانند از ۱۸ جولای سال جاری این عنوان را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کند البته فعلا فروش نسخه پلی استیشن این عنوان به صورت یجیتالی فقط در ژاپن انجام خواهد شد. کربران ژاپنی در صورتی که این عنوان را به صورت دیجیتالی خریداری نمایند از تخفیف ویژه‌ای که برایشان در نظر گرفته شده است استفاده کنند و قیمت بازی را هنگام خرید بسیار کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از دسته‌ PS4 و Xbox One در IOS 13

همچنین کاربران کنسول پلی استیشن ۴ که در قاره‌های اروپا و آمریکا زندگی می‌کنند نیز می‌توانند عنوان Judgment را روی کنسول خود اجرا کنند. هنوز اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است و به طور دقیق مشخص نیست که در ویرایش جدید این عنوان چه تغییراتی اعمال شده است و باید تا زمان عرضه رسمی آن صبر کرد. این عنوان به طور انحصاری برای کنسول PS4 ساخته شده است.

در ادامه تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید: 

انتهای پیام/

عرضه دوباره بازی Judgment 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه ویرایش شده بازی Judgment در دسترس کاربران PS4 قرار گرفت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..