تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورسیکلت برقی و مفهومی بی ام و Vision DC Roadster معرفی شد

پس از طرح مفهومی ویژن نکست 100، بی‌ام‌و موتورسیکلت برقی و مفهومی جدیدی را با طرح مینیمالیستی رونمایی کرد.

اکنون یک گام به موتورسیکلت الکتریکی بی‌ام‌و نزدیک‌تر شده‌ایم. سه سال پیش، بخش موتوراد (Motorrad) خودروساز باواریا طرح مفهومی ویژن نکست 100 (Vision Next 100) را رونمایی کرد. طرح بی‌ام‌و در آن زمان بیشتر کاری خلاقانه از طراحان بود تا اینکه بخواهد تلاشی جدی برای تولید موتورسیکلت الکتریکی باشد. هم‌اکنون درکنار شایعاتی مبنی‌بر پیشرانه‌های هیبریدی، بی‌ام‌و جدیدترین چشم‌انداز خود از موتورسیکلت برقی آینده را با معرفی مفهومی ویژن دی‌سی رودستر (Vision DC Roadster) به‌نمایش گذاشت. 

BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و

بی‌ام‌و بخش خودروهای الکتریکی و هیبریدی خود را با سری i ادغام کرده؛ اما تاکنون درزمینه‌ی موتورسیکلت کاری انجام نداده است. خودروساز آلمانی حدود پنج سال پیش اسکوتر برقی سی ایولوشن (C Evolution) را با مشخصات بسیار مناسب ارائه داد؛ ولی این طرح در بازار موتورسیکلت برقی موفقیت چندانی کسب نکرد. تلاش برای ساخت موتورسیکلت الکتریکی باید در جهت صحیح باشد و اگرچه هنوز چیزی در مرحله‌ی تولید وجود ندارد، به‌نظر می‌رسد بی‌ام‌و در مراحل ابتدایی کار است.

BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و

BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و

موتورسیکلت برقی بی‌ام‌و ویژن DC رودستر هنوزهم بسیار شبیه محصولات موجود در داستان‌های علمی‌تخیلی به‌نظر می‌رسد تا اینکه بخواهد برای ورود به بازار آماده باشد. بااین‌حال، این مدل بیشتر از طرح مفهومی نکست 100 به موتورسیکلت‌های معمولی شبیه است. به‌وضوح می‌توان پیشرفت بی‌ام‌و را درزمینه‌ی طراحی موتورسیکلت برقی و شیوه‌ی نگاه آن را به این موضوع ببینیم. طراحی بخش مرکزی این طرح مفهومی با الهام از شکل سرهای افقی پیشرانه‌ی معروف بی‌ام‌و باکسر طراحی شده است.

BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و

مقاله‌های مرتبط:

به‌جای پیشرانه‌ی دو سیلندر، باتری به‌صورت عمودی درون فریم قرار گرفته که با ظاهر مشابه باکسر طراحی شده است. قوس‌ها در غیاب باک واقعی موتورسیکلت، شکل آن را به‌شیوه‌ای بسیار عالی تقلید می‌کنند. استفاده از خطوط برای ایجاد توهم و خیال در بینندگان به‌جای استفاده از اجزای همیشگی کمک می‌کند ظاهری تشخیص‌دادنی از موتورسیکلت برقی بی‌ام‌و شکل بگیرد و به کاهش وزن نیز کمک کند. در این طرح، قدرت با استفاده از میل‌گاردان به چرخ عقب منتقل می‌شود و موتورسوار روی زین شناور در بالا قرار می‌گیرد که به طراحی موقعیتی پویا می‌دهد. موتورسیکلت برقی بی‌ام‌و در بیرون ظاهری شبیه به پیکان به‌وجود می‌آورد که به‌سمت جلو اشاره می‌کند.

BMW electric motorcycle / موتورسیکلت الکتریکی بی ام و

همراه‌با طرح مفهومی ویژن دی‌سی رودستر، بی‌ام‌و طرح مفهومی دنده هوشمند را هم رونمایی کرد. پوشش این طرح مینیمالیستی است و شبیه دنده‌های بزرگی به‌نظر نمی‌رسد که اغلب به دیدن آن عادت داریم. همچنین، بی‌ام‌و کوله‌پشتی مغناطیسی معرفی کرده که به‌آسانی به لباس یا جلیقه متصل می‌شود.

البته، درست مانند طرح مفهومی ویژن نکست 100،  ویژن دی‌سی رودستر هم تنها چشم‌اندازی برای آینده است و به‌نظر می‌رسد بی‌ام‌و به هدف نهایی تولید موتورسیکلت برقی نزدیک‌تر شده است.

دانلود    360P       720P




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورسیکلت برقی و مفهومی بی ام و Vision DC Roadster معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..