تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار اولین تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Realme اوپو

گوشی هوشمند جدید ریل‌ می با چهار دوربین در پنل پشتی به‌زودی معرفی می‌شود. تصاویر گرفته‌شده با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این دستگاه، کیفیت خوب تصویربرداری آن را نشان می‌دهد. 

اوپو با برند ریل‌می (Realme) در بخش گوشی‌های هوشمند اقتصادی و میان‌رده‌ی بازار موفقیت‌های خوبی از آن خود کرده است. گوشی‌های هوشمند جدیدی همچون ریل‌می ۳ پرو حتی می‌توانند در رقابت با شیائومی حرفی برای گفتن داشته باشند.

اواخر اردیبهشت‌ماه، . باتوجه به تصاویر گرفته‌شده با گوشی هوشمند جدید ریل‌ می، انتظار می‌رود دستگاه جدید با چهار دوربین در پنل پشتی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اواخر سال جاری به بازار عرضه شود.

مقاله‌های مرتبط:

تصاویر با حسگر ISOCELL Bright GW1 سامسونگ گرفته شده که سنسوری 1/1.72 اینچی با پیکسل سایز ۰.۸ میکرومتر است. به‌لطف فناوری تتراسل (Tetracell) سامسونگ که در آن چهار پیکسل با یکدیگر ادغام می‌شوند، حسگر دوربین می‌تواند در خروجی، تصاویری با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و پیکسل سایز ۱.۶ میکرومتر ارائه بدهد. درنظر داشته باشید که حسگر GM1 سامسونگ یا حسگر IMX586 سونی، هر دو دارای حسگر ۱/۲ اینچی ۴۸ مگاپیکسلی هستند. حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بزرگتر است و باید نور بیشتری بگیرد. درنتیجه نیاز به exposure یا نوردهی بیشتری دارد. 

برای مشاهده در ابعاد اصلی، روی تصاویر کلیک کنید

گوشی هوشمند جدید ریل می با تمرکز بر هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص صحنه و گرفتن تصاویر واقعا زنده را دارد. در حال حاضر مشخصات سایر سنسورهای دستگاه جدید منتشر نشده و در دسترس نیست. تصاویر گرفته‌شده با دوربین این دستگاه در توییتر منتشر شده است. پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ و شیائومی نیز در حال توسعه‌ی گوشی‌های هوشمندی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر GW1 سامسونگ هستند.

اواسط اردیبهشت‌ماه گفته شد که . درکنار تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده از سوی Madhav Sheth در توییتر، نامی از گوشی هوشمندی که با آن تصاویر گرفته شده، برده نشده ولی در قسمت پایین تصویر به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اشاره شده است. 

ریل می

برای مشاهده در ابعاد اصلی، روی تصویر کلیک کنید

نمونه عکس‌های گرفته‌شده با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با عکس‌های گرفته‌شده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گوشی هوشمند ردمی K20 پرو مقایسه شده ‌اند. کاملا مشخص است که با زوم کردن و مقایسه‌ی عکس‌های گرفته‌شده با دوربین گوشی هوشمند ریل می و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ردمی، عکس‌های گوشی ریل می از کیفیت و وضوح بالاتری برخوردار هستند.

نمونه عکس شیائومی

برای مشاهده در ابعاد اصلی، روی تصویر کلیک کنید

براساس اعلام ریل می، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند جدید در نیمه‌ی دوم سال جاری به بازار عرضه‌ شود. اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. همچنین به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند ابتدا در بازار چین عرضه شود و سپس در بازارهای دیگری همچون بازار هند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در عین حال، ریل‌می در تلاش است تا گوشی هوشمند ریل می ایکس را به‌زودی در بازار هند عرضه کند و به نیاز کاربران هندی پاسخگو باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار اولین تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Realme اوپو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..