تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده پوتین: در مقابل هر نوع اقدام آمریکا در کنار ایران خواهیم بود

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه بلومبرگ، ضمیر کابلوف، رئیس دپارتمان دوم آسیای وزارت امورخارجه روسیه روز چهارشنبه (امروز) در جمع خبرنگاران در مسکو از تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران انتقاد کرد و آن را اقدامی توهین‌آمیز برای روابط دولت‌ها دانست.

وی با بیان اینکه آمریکا با این کار فرصت‌های یافتن یک راه‌حل دیپلماتیک برای اختلافات میان تهران و واشنگتن را کاهش داد، گفت: اکنون یک روزنه بسیار کوچک باقی مانده است چراکه این تحریم‌ها اقدامی توهین‌آمیز برای روابط بین دولت‌ها به شمار می‌آید.

کابولوف ادامه داد: اگر خدایی نکرده آمریکا دست به اقداماتی غیرمسئولانه و دیوانه‌وار علیه ایران بزند، این کشور تنها نخواهد بود. نه فقط روسیه، بلکه بسیاری از کشورها از ایران حمایت می‌کنند.

وی که نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان نیز هست در بخش دیگری از اظهاراتش تلاش آمریکا برای تشکیل ائتلاف علیه ایران را اشتباه خواند و گفت: این ائتلاف ممکن است اقدامات خود را انجام دهد اما ما معتقدیم که سیاستی که آنها (آمریکا) در پیش گرفته‌اند، اشتباه و ناکارآمد است.

روسیه که روابطی قدیمی و نزدیک با تهران دارد بارها تلاش‌های آمریکا برای افزایش فشار بر ایران را محکوم کرده است و در هفته جاری از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی آمریکایی توسط ایران حمایت کرد که واکنش تند آمریکایی‌ها را به همراه داشت.

۵۰۵۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده پوتین: در مقابل هر نوع اقدام آمریکا در کنار ایران خواهیم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..