تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه‌ ۲۰۰۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین ۱۸۱۸ شد

سامانه‌ ۲۰۰۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین ۱۸۱۸ شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،با توسعه خدمات و پشتیبانی سامانه ۲۰۰۰ توسط این شرکت ، پرداخت تمام قبوض شرکت‌های خدماتی از جمله تلفن ثابت از طریق این سامانه امکان پذیر شد.

با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشترکین می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و با شماره‌ گیری سامانه ۲۰۰۰، به‌ راحتی و در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض مصرفی خوداقدام و از همین طریق پرداخت نمایند.

شایان ذکر است با توجه به ضرورت یکپارچه سازی سیستم های پرداختی و ضرورت مشتری مداری سامانه ۲۰۰۰ خدمات‌دهی بهتری را نسبت به سایر سامانه ها ایجاد کرده و این سامانه علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه‌ ۲۰۰۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین ۱۸۱۸ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..